Η εκπροσώπηση των γυναικών στα κέντρα αποφάσεων και η επιδίωξη της ισότητας ήταν στην καρδιά του 6ου Marie Claire Power Trip. Tο 6ο Συνέδριο του Marie Claire έκανε όμως φέτος μια εξίσου καίρια παρέμβαση προσπαθώντας να προσφέρει πληροφορία και ενημέρωση για το πώς να ανταπεξέλθουμε πιο αποτελεσματικά ως πολίτες και ως γυναίκες σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο.
Στο πλαίσιο του 6ου Marie Claire Power Trip η ηθοποιός Kelly Rutherford συνομίλησε με τη Γαλάτεια Λασκαράκη, editor in chief του Marie Claire Greece, με θέμα «Ανακαλύπτοντας νέους ορίζοντες».
Η Kelly Rutherford είναι Αμερικανίδα ηθοποιός, γνωστή για τους τηλεοπτικούς της ρόλους στις σειρές «Gossip Girl», «Generations», «Melrose Place». Πρωταγωνίστησε ακόμα στις ταινίες «Scream 3» και «Swimming Upstream». Από το 1987 μέχρι σήμερα έχει συμμετάσχει σε πάνω από 30 τηλεοπτικές σειρές, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγονται το reboot του «Dynasty», το θρίλερ «Quantico» και η σειρά μυστηρίου «Pretty Little Liars: The Perfectionists».
H Kelly Rutherford βρίσκεται πίσω από το application «Whyzzer», μια πλατφόρμα που απευθύνεται σε δημιουργούς περιεχομένου που επιθυμούν να μεγαλώσουν το δίκτυό τους. Είναι single μητέρα δύο παιδιών, ασχολείται ενεργά με την προστασία του περιβάλλοντος και τη φιλανθρωπία, και αγαπάει ιδιαίτερα τη μόδα.
Η μόδα και το στυλ
H Kelly Rutherford βρέθηκε στις front row των πιο λαμπερών brands όταν η κόρη της, ενώ ήταν σκυμμένη στο κινητό της κάνοντας chat με τις φίλες της, «σαν σε μια σκηνή από φιλμ της Nancy Meyers, γυρίζει και μου λέει, μαμά, ήρθε η στιγμή να ξαναπιάσεις δουλειά». Η πρόσκληση που ήρθε από μια φίλη για ένα show του Dior σηματοδότησε την επιστροφή της στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων στο στυλ και τη μόδα, μια εμπειρία που απολαμβάνει ιδιαίτερα σήμερα.
H Kelly Rutherford βρέθηκε στις front row των πιο λαμπερών brands όταν η κόρη της, ενώ ήταν σκυμμένη στο κινητό της κάνοντας chat με τις φίλες της, «σαν σε μια σκηνή από φιλμ της Nancy Meyers, γυρίζει και μου λέει, μαμά, ήρθε η στιγμή να ξαναπιάσεις δουλειά».
Απολαμβάνει όμως και να αναδεικνύει τα νέα, ανερχόμενα brands, που πατούν σε θεμέλια όπως η χειροτεχνία ή η αληθινή βιωσιμότητα. Όταν μάλιστα ένα κορίτσι την πλησίασε για να τη βοηθήσει να στήσει μια πλατφόρμα μόδας, «άρχισα να στέλνω προσωπικά μηνύματα σε εταιρείες και καλλιτέχνες που αγαπώ, από όλο τον κόσμο, με τη σκέψη ότι θα ήταν ωραίο να τα αναδείξουμε. Πρέπει, τότε, να ήρθα σε επαφή με 3.000 brands! Ως ευχαριστώ, κάποιοι μού έστελναν δημιουργίες τους. Ήταν η περίοδος του lockdown και όλοι ήμασταν σε μια κατάσταση αδράνειας – το πρωί έπινα έναν καφέ και έβγαζα μερικές φωτογραφίες. Έτσι άρχισαν όλα, προσπαθώντας να εστιάσω σε αγαπημένα μου brands, άγνωστα σε πολλούς».
Η Γαλάτεια Λασκαράκη τη ρώτησε πού αποδίδει το χάρισμα του να επιλέγει και να συνδυάζει υπέροχα τα ρούχα, τα αξεσουάρ της, ακόμα και τα διακοσμητικά στοιχεία του σπιτιού της. Η ηθοποιός απάντησε ότι αναμφίβολα οι γυναίκες που έπαιξαν τον σπουδαιότερο ρόλο ήταν η μητέρα και η γιαγιά της – «η μητέρα μου έχει απίστευτο στυλ» είπε χαρακτηριστικά. Επίσης συνήθιζε να συνδυάζει εικόνες ρούχων, αξεσουάρ και αντικειμένων σε vision boards – έβρισκε ιδιαίτερα δημιουργική τη διαδικασία του να φτιάχνει ολόκληρους κόσμους, η οποία άλλωστε αποτελεί μέρος και της υποκριτικής. Ήταν η εποχή πριν από τα social media, που βασικές πηγές στιλιστικής έμπνευσης ήταν τα περιοδικά.
Τα ρούχα έχουν τη δύναμη της μεταμόρφωσης, πρόσθεσε, σού δίνουν την ευκαιρία «να επιλέξεις ποια γυναίκα θέλεις να είσαι – να αισθάνεσαι, για παράδειγμα, σαν να βρίσκεσαι σε διακοπές ακόμα και στη διάρκεια μιας δύσκολης μέρας ή, ως ηθοποιός, να μπεις ευκολότερα σε έναν χαρακτήρα που υποδύεσαι, όπως και στην αληθινή ζωή όπου βλέπεις μια γυναίκα να φοράει κάτι και σκέφτεσαι, θέλω να το φορέσω για να εκπροσωπώ ό,τι κι αυτή».
Τα ρούχα έχουν τη δύναμη της μεταμόρφωσης, σού δίνουν την ευκαιρία «να επιλέξεις ποια γυναίκα θέλεις να είσαι – να αισθάνεσαι, για παράδειγμα, σαν να βρίσκεσαι σε διακοπές ακόμα και στη διάρκεια μιας δύσκολης μέρας ή, ως ηθοποιός, να μπεις ευκολότερα σε έναν χαρακτήρα που υποδύεσαι».
Ήταν η ίδια, μάλιστα, που επέλεγε τα αξεσουάρ τα οποία συνέβαλαν στο να γίνει ο χαρακτήρας της Lily van der Woodsen, στο «Gossip Girl», διεθνώς αναγνωρίσιμος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ήσυχη πολυτέλεια πριν από την ήσυχη πολυτέλεια
Η Γαλάτεια Λασκαράκη σχολίασε ότι η ηθοποιός ουσιαστικά επινόησε τον όρο «ήσυχη πολυτέλεια», προτού ακόμα όχι απλά γίνει viral αλλά εμφανιστεί στα social media. Η Rutherford επισήμανε, ωστόσο, ότι η έννοια της πολυτέλειας έχει αλλάξει στις μέρες μας. Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, όπου βλέπουμε «τόσους να φορούν labels, επώνυμα κομμάτια», η Rutherford θυμάται να αποταμιεύει χρήματα για να αγοράσει την πρώτη της Kelly bag [την εμβληματική τσάντα του Hermes], πριν από 20-30 χρόνια, «όταν έβλεπες να την κρατούν μόνο ηλικιωμένες κυρίες! Και τώρα βλέπεις τόσους νέους να κατέχουν τόσα πράγματα και όλες αυτές τις γιγαντιαίες μηχανές μάρκετινγκ. Αγαπώ την ιδέα της πολυτέλειας, αλλά αγαπώ και την ιδέα να τη μετατρέπεις σε κάτι δικό σου, με το οποίο νιώθεις άνετα – αυτό μπορεί να σημαίνει, κάποιες φορές, jeans, T-shirt και ένα καλό αξεσουάρ».
Η Γαλάτεια Λασκαράκη επισημαίνει ότι πλέον τα επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ έχουν γίνει πιο ακριβά από παλιά, θυμάται ότι όταν ξεκίνησε η διαδρομή της στο Marie Claire «δεν ήταν τόσο εξωφρενικά ακριβή μια designer τσάντα». Αλλά η Rutherford μάς υπενθυμίζει επίσης τα ανερχόμενα brands, από την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Δανία, την Ελλάδα ή από οπουδήποτε στον κόσμο, που έχει την ευκαιρία να αναδείξει ένας τίτλος όπως το Marie Claire.
Η σοφία που κατακτάμε με τα χρόνια
Σε οποιονδήποτε χώρο μπαίνεις, στις επιχειρήσεις, τη μόδα ή την υποκριτική, θέλεις να έχεις την αυτοπεποίθηση ότι μπορείς να τα καταφέρεις, όπως είπε κάποτε στη Rutherford o George Clooney. Να το πιστεύεις πραγματικά. Άλλωστε και εκείνος που θα σου αναθέσει μια δουλειά ή έναν ρόλο θέλει να έχεις αυτή τη σιγουριά για τον εαυτό σου. Είναι σημαντικό, είτε είσαι άντρας είτε γυναίκα. Η ηθοποιός δεν αμφιβάλλει ότι «κουβαλάμε άπειρη σοφία και δύναμη. Με αυτές, μπορούμε να φτάσουμε πολύ μακριά».
Η ίδια επισήμανε ότι «από μία άποψη, η συζήτηση για τη γυναικεία ενδυνάμωση μάς κρατάει πίσω! Είμαστε προορισμένοι, γυναίκες και άντρες, να χρησιμοποιήσουμε την άπειρη δύναμή μας σε αρμονία. Γυναικεία ενδυνάμωση σημαίνει για μένα να γνωρίζουμε ότι έχουμε ήδη δύναμη και πως δεν χρειάζεται να παλέψουμε για να την κατακτήσουμε. Απλά, τη διοχετεύουμε με διαφορετικούς τρόπους από τους άντρες. Ποια είναι η δική μας Δύναμη των Τζεντάι;».
«Από μία άποψη, η συζήτηση για τη γυναικεία ενδυνάμωση μάς κρατάει πίσω! Είμαστε προορισμένοι, γυναίκες και άντρες, να χρησιμοποιήσουμε την άπειρη δύναμή μας σε αρμονία».
Μεγαλώνοντας, καταφέρνουμε να ξεφορτωθούμε ό,τι είναι περιττό. «Συνειδητοποιούμε ότι είναι σπατάλη χρόνου. Σκεφτόμαστε: όλα θα πάνε καλά, δεν θα κλάψω που έσπασε κάτι που αγαπούσα, γιατί έτσι δεν θα αλλάξει τίποτα. Θα κλάψω μόνο αν κάτι μπορεί να αλλάξει ή να βελτιωθεί» είπε και κατέληξε: «Μέρος της σοφίας που κατακτάμε μεγαλώνοντας είναι το να μην ξοδεύουμε την ενέργειά μας σε άχρηστα πράγματα».
Η ηθοποιός έκλεισε τη συνέντευξή της μιλώντας για τα πιο πρόσφατα σχέδιά της: το νέο της πρότζεκτ στην ηθοποιία, τη γαλλική τηλεοπτική σειρά «Escort Boys» (2023), που περιγράφει ως «πολύ διασκεδαστική και αστεία», τη συνεργασία της με μεγάλα brands μόδας, αλλά και τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα της, Whyzzer, όπου μπορεί κάποιος να μοιραστεί τις γνώσεις και την τεχνογνωσία του στα social media.
Δείτε όλες τις ομιλήτριες και το πρόγραμμα εδώ.