Η πλατφόρμα που γιορτάζει ό,τι πιο ενδιαφέρον συμβαίνει στο παγκόσμιο design, designboom, έκανε μια ανάρτηση από τα παρασκήνια των γυρισμάτων της ταινίας «Poor Things», με επίκεντρο φυσικά τα υπέροχα κοστούμια της Emma Stone. Η σχεδιάστριά τους, Holly Waddington, έδωσε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του πολιτιστικού Κέντρου Barbican στο Λονδίνο, όπου είπε μεταξύ άλλων:
«Ξεφορτωθήκαμε τους κορσέδες. Αυτό έδωσε τόση ελευθερία στα ρούχα. Είναι ένα φεμινιστικό φιλμ και δεν θα του ταίριαζε, ιδεολογικά, να εστιάσεις σε αυτό το αξεσουάρ που αναγκάζει το σώμα να πάρει μια εξιδανικευμένη μορφή. Και ο Γιώργος θεώρησε ότι θα ήταν ανόητο και, από άποψη σωματική, δεν θα μπορούσε η Έμα να κάνει ό,τι έπρεπε.
»Η κίνηση της Μπέλλα είναι όπως εκείνη ενός πολύ μικρού παιδιού. Χωρίς κανόνες, ανεξέλεγκτη. Υπάρχει αυτή η χορογραφία που σκέφτηκε η Έμα, που δεν θα έβγαινε με κορσέ, θα τον είχε σκίσει και θα τον είχε πετάξει στο πάτωμα!».
«Η κίνηση της Μπέλλα είναι όπως εκείνη ενός πολύ μικρού παιδιού. Χωρίς κανόνες, ανεξέλεγκτη. Υπάρχει αυτή η χορογραφία που σκέφτηκε η Έμα, που δεν θα έβγαινε με κορσέ, θα τον είχε σκίσει και θα τον είχε πετάξει στο πάτωμα!».
Η ίδια πρόσθεσε ότι το λουκ βασίστηκε σε βικτωριανά σύνολα, με όλα τα στοιχεία τους, από τα οποία στη συνέχεια έγιναν κάποιες αφαιρέσεις. «Το διασκεδάσαμε πολύ παίζοντας με αυτό τον κώδικα, με το πόσο ντυμένη ή γυμνή θα ήταν. Σαν μια πεντάχρονη που φοράει τα ρούχα της μαμάς της, αυτό το χαοτικό αποτέλεσμα.
»Μιλάτε για σεξουαλική αφύπνιση: [Η Μπέλλα] νιώθει πολύ άνετα με τον εαυτό της και τα ρούχα εντείνουν αυτή την ιδέα. Είναι ιδιαίτερα αισθησιακά. Υπάρχουν πολλά υφάσματα μεταξωτά και ανάλαφρα και αέρινα, θέλαμε να δώσουμε μια οργανική αίσθηση. Είναι ένα πλάσμα που ζει και αναπνέει χωρίς κανόνες.
»Συγκέντρωσα αναφορές από πλάσματα που ζουν μέσα στη θάλασσα, παράξενα πλάσματα, παρατήρησα τις επιφάνειές τους για να δώσω την αίσθηση ότι τα πάντα ζουν και αναπνέουν».
Δείτε την ανάρτηση του designboom:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.