Σύμφωνα με έρευνες, η καραντίνα είτε ξύπνησε -και με το παραπάνω- τη λίμπιντό μας είτε την αποτέλειωσε. Στην πρώτη περίπτωση, σεξουαλικά βοηθήματα και προφυλακτικά έγιναν ανάρπαστα, ενώ στις δημοφιλείς αναζητήσεις της Google προστέθηκαν τα… σπιτικά sex toys. Για την ακρίβεια, πολλοί έψαξαν να βρουν δηλαδή, ποια αντικείμενα στο σπίτι, τρόφιμα, συσκευές κ.α μπορούν να βοηθήσουν στην αυτοϊκανοποίηση.
Στο πλαίσιο αυτό, το Pornhub θέλοντας αφενός να μας προειδοποιήσει πως οι προαναφερθέντες πειραματισμοί μπορεί να αποδειχθούν επικίνδυνοι αφετέρου να προωθήσει τη νέα σειρά sex toys που δημιούργησε, έφτιαξε ένα χιουμοριστικό βίντεο που εξηγεί τι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε… προς αυτήν την κατεύθυνση, τη στιγμή που μπορούμε να αγοράσουμε τα κατάλληλα «εργαλεία».
Το καυστικό βίντεο – διαφημιστική καμπάνια με την υπογραφή της influencer Alice Moitié τιτλοφορείται «Not My Job» (Δεν είναι δουλειά μου) και τις εικόνες των αυτοσχέδιων sex toys ντύνει μία διασκευή του τραγουδιού “The Bad Touch” των Bloodhound Gang. Στα πλάνα βλέπουμε μεταξύ άλλων να πρωταγωνιστούν λαχανικά, μία ηλεκτρική οδοντόβουρτσα, ένα πλυντήριο, μία εξάτμιση αυτοκινήτου (!) και ένα σωρό ακόμη προϊόντα.
Κατά το σχετικό δελτίο τύπου, όλα τα αντικείμενα που εμφανίζονται στην καμπάνια έχουν όντως χρησιμοποιηθεί ως σεξουαλικά βοηθήματα. «Κάναμε πραγματικά μία απίστευτα εκτεταμένη έρευνα για αυτό το πρότζεκτ. Σαρώσαμε εκατοντάδες διαδικτυακά άρθρα και φόρουμ για να βρούμε τα πιο “τρελά” αντικείμενα που έχουν χρησιμοποιηθεί ως sex toys. Είναι απίθανο με τι μπορεί να κάνει σεξ ο κόσμος όταν δεν είναι εύχρηστο ένα sex toy», αναφέρει ο creative director της καμπάνιας, David Martin Angelus.
Παρακολουθώντας το βίντεο πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι στο εξής θα τα βλέπεις με διαφορετικό μάτι….