To 2023 ήταν η χρονιά με τις μεγάλες ταινίες και τις μεγάλες απώλειες στον κόσμο της τέχνης και του θεάματος, σύμφωνα με νέο άρθρο του BBC που παρουσιάζει τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης στην Google για τους τελευταίους δώδεκα μήνες.
Οι ταινίες που αναζητήθηκαν περισσότερο ήταν οι «Barbie» και «Oppenheimer» (κυκλοφόρησαν μάλιστα και memes που τις συνδύαζαν, καθώς έκαναν πρεμιέρα την ίδια περίοδο), ενώ στα πρόσωπα η Shakira πρωταγωνίστησε δύο φορές, τον Ιανουάριο για το τραγούδι που έγραψε για τον χωρισμό της από τον Pique, και στο δεύτερο μισό της χρονιάς για την τεράστια φοροδιαφυγή για την οποία κατηγορήθηκε στην Ισπανία.
Στα πρόσωπα η Shakira πρωταγωνίστησε δύο φορές, τον Ιανουάριο για το τραγούδι που έγραψε για τον χωρισμό της από τον Pique, και στο δεύτερο μισό της χρονιάς για την τεράστια φοροδιαφυγή για την οποία κατηγορήθηκε στην Ισπανία.
Ένας από τους θανάτους που αναστάτωσαν περισσότερο την παγκόσμια διαδικτυακή κοινότητα ήταν αυτός, φυσικά, του Matthew Perry. Υπήρξαν και άλλοι celebrities, ωστόσο, που τα ονόματά τους αναζητήθηκαν ξανά και ξανά μετά τον θάνατό τους φέτος, όπως οι Tina Turner και Sinead O’Connor.
Και μετά ήταν φυσικά τα αστέρια του αθλητισμού που είχαν την τιμητική τους στη μηχανή αναζήτησης φέτος, όπως ο Γάλλος ποδοσφαιριστής Kylian Mbappe και ο Βρετανός Harry Kane με την πολυσυζητημένη μεταγραφή του στην Bayern Μονάχου το περασμένο καλοκαίρι.