Μπορεί η ίδια να μην τον κατονόμασε στις δηλώσεις που έκανε τις προηγούμενες ημέρες το γεγονός, ωστόσο ότι το όνομά του είχε πλέον αρχίσει να κυκλοφορεί στα δημοσιογραφικά γραφεία και τα καλλιτεχνικά πηγαδάκια τον οδήγησε στην απόφαση, «για λόγους ευθύτητας και αξιοπρέπειας» όπως αναφέρει, να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από μια ανάρτηση που έκανε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook. Παραδέχεται πως κατά το παρελθόν είχε μια περιστασιακή γνωριμία με την ηθοποιό, χαρακτηρίζει, ωστόσο, την καταγγελία της «απολύτως ψευδή» και «χυδαία απόπειρα συκοφάντησής του». Επιπλέον, αποκαλύπτει πως θα απευθυνθεί στη δικαιοσύνη προκειμένου να προστατευθεί ενώ ανακοινώνει πως παραιτείται από την δημοφιλέστατη τηλεοπτική σειρά την οποία σκηνοθετεί τουλάχιστον μέχρι να ξεκαθαρίσει νομικά η υπόθεση. Έτσι λοιπόν το μέλλον του «Σασμού», που σαρώνει σε τηλεθέαση και είχε ανακοινωθεί πως θα συνεχιστεί και του χρόνου, βρίσκεται πλέον στον αέρα με τους φανατικούς τηλεθεατές του να έχουν θορυβηθεί.
Η Έλενα Αθανασοπούλου, πάντως, λίγα μόλις λεπτά μετά την ανακοίνωση του Κώστα Κωστόπουλου έσπευσε να επιβεβαιώσει, εμμέσως πλην σαφώς, πως αυτός είναι ο σκηνοθέτης τον οποίο κατηγορεί πως τη βίασε στο αυτοκίνητό του το 2010 όταν ήταν 21 ετών. Μέσα από μια σειρά αναρτήσεων που έκανε στο Facebook, κάποιες από τις οποίες μάλιστα κατέβηκαν λίγη ώρα αργότερα, παραλλήλισε τον σκηνοθέτη με δύο άλλους καλλιτέχνες που επίσης παραιτήθηκαν προ μηνών από τις θέσεις τους μετά από αντίστοιχες καταγγελίες που δέχτηκαν ενώ έκανε επίσης λόγο για μάρτυρες που γνωρίζουν αλλά και για απόπειρες δωροδοκίας: «Είναι λέει ψεύδη…δεν θες να βγάλω τώρα δημόσια τα μνμτα του μάρτυρα να σου πω εγώ τι είναι ψεύδη! Θα περιμένω τη δικαιοσύνη», «Έφτασες στο σημείο να με δωροδοκήσεις για να πεις ότι όλα είναι ψευδή! Είχα ένα μάρτυρα! Τώρα έχω δύο!».
Η σκηνοθετική διαδρομή του Κώστα Κωστόπουλου
Γεννημένος και μεγαλωμένος σε μια γειτονιά των δυτικών προαστίων, ο Κώστας Κωστόπουλος περνά το κατώφλι της Σχολής Σταυράκου προκειμένου να πάρει αναβολή από τον στρατό. Η τέχνη της σκηνοθεσίας όμως τον μαγεύει. Μετά το τέλος της φοίτησής του θα έχει την τύχη να θητεύσει στο πλευρό έμπειρων σκηνοθετών της εποχής. Η πρώτη σημαντική καλλιτεχνική του συνάντηση είναι αυτή με τον Νίκο Φώσκολο, με τον οποίο συνεργάζεται στον «Άγνωστο Πόλεμο».
Κομβικό σταθμό στη διαδρομή του αποτελεί και η συνεργασία του με τον Κώστα Κουτσομύτη σε τηλεοπτικές μεταφορές βιβλίων όπως τα «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά», ο «Κίτρινος Φάκελος», η «Εκτέλεση» και η «Πρόβα Νυφικού».
Ακολουθεί η θητεία του ως βοηθού του Μανούσου Μανουσάλη, ο οποίος θα τού εμπιστευθεί την σκηνοθεσία αρκετών επεισοδίων από το «Τμήμα Ηθών» και τους «Δρόμους της Πόλης».
Η νέα χιλιετία τον βρίσκει να σκηνοθετεί την καθημερινή τηλεοπτική σειρά «Φτερά του Έρωτα», που φέρει την υπογραφή της Έλενας Ακρίτα και του Γιώργου Κυρίτση. Η συνάντηση με το επιτυχημένο τηλεοπτικό συγγραφικό δίδυμο επισφραγίζεται τρία χρόνια αργότερα με το επίσης καθημερινό «Βέρα στο δεξί», που σαρώνει σε τηλεθέαση. Η καθιέρωσή του στον τηλεοπτικό χώρο της μυθοπλασίας είναι πλέον γεγονός. Η ιδιωτική τηλεόραση τού εμπιστεύεται την κομβική ζώνη πριν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων για μια ολόκληρη πενταετία κι εκείνος «απαντά» με τις καθημερινές σειρές όπως ο «Έρωτας», το «Κάρμα» και η «Λόλα».
Κάπου εκεί όμως ξεσπά η οικονομική κρίση, οι εγχώριες τηλεοπτικές παραγωγές γίνονται πολύ σύντομα είδος προς εξαφάνιση κι εκείνος, αν και πατέρας τριών παιδιών, παίρνει την απόφαση να φύγει για εγκατασταθεί στο Λος Άντζελες. Εκεί εργάζεται ως σκηνοθέτης ενώ παράλληλα κάνει και μαθήματα life coaching. Ο τομέας της εκπαίδευσης εξάλλου δεν του είναι άγνωστος, αφού έχει ήδη διδάξει σε διάφορες σχολές στην Αθήνα.
Μετά την επιστροφή του από την Αμερική σκηνοθετεί, από το 2015 έως το 2017, δύο σειρές στην κυπριακή τηλεόραση, για να επιστρέψει στα εγχώρια τηλεοπτικά δρώμενα μεταφέροντας στη μικρή οθόνη το best seller μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη «Σασμός».
Παρακολουθήστε την καταγγελία της Έλενας Αθανασοπούλου:
Δείτε την ανάρτηση του Κώστα Κωστόπουλου:
Πηγή: protothema.gr