Επί χρόνια, πέρα από τη διασκέδασή τους, οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούσαν το Instagram για να μπορέσουν να χτίσουν «κοινό» και να δημιουργήσουν ένα ισχυρό brand name. Ωστόσο, όποιες προσπάθειες γίνονταν προκειμένου να καταφέρουν να «εξαργυρώσουν» ό,τι κατόρθωσαν σε αυτό το χρονικό διάστημα, μπόρεσαν να ευοδωθούν μόνο μεταξύ των influencers και των πελατών τους, των εταιρειών δηλαδή που επιχειρούσαν να επενδύσουν σε διαφήμιση μέσω των posts επιδραστικών προσώπων.
Αυτό μέχρι προχθές, καθώς χθες το Instagram ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει στους δημιουργούς περιεχομένου να βγάζουν χρήματα απευθείας από την πλατφόρμα μέσω πολλών νέων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων στο IGTV, αλλά και μέσω ψηφιακών badges που θα μπορούν οι χρήστες να αγοράζουν κατά τη διάρκεια των lives, καθώς και του «instagram shopping» κλπ.
Για την ακρίβεια, οι διαφημίσεις του IGTV θα κάνουν ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα στο πλαίσιο των οποίων το Instagram θα διαχωρίζει τα έσοδα με ένα 55% τουλάχιστον να διατίθεται στους χρήστες! Στο εξής επίσης, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζουν επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας πληρωμένα badges στα lives τους που θα κοστίζουν είτε $0.99, είτε $1.99, είτε $4.99. Τα ποσά θα πηγαίνουν απευθείας στη τσέπη τους, ενώ θα υπάρχουν μία έως τρεις «καρδούλες» δίπλα από το username τους, ενδεικτικές των πόσων badges έχουν «κερδίσει» ως τώρα.
Η εν λόγω αλλαγή οφείλεται στην προσαρμογή της πλατφόρμας στα δεδομένα των TikTok, Twitch και YouTube, που εδώ και καιρό έχουν διευκολύνει τους χρήστες τους να έχουν κέρδη από τη δραστηριότητά τους. Τώρα πόσο αποτελεσματικό θα είναι, μόνο όταν εφαρμοστεί θα μπορέσουμε να σιγουρευτούμε.