Της Ρενάτας Καραγιαννοπούλου

rk@newsauto.gr

Η νεανική όψη και το έντονο γυναικείο στοιχείο που διαθέτει το νέο Peugeot 208 connect, είναι από τα χαρακτηριστικά που με προκάλεσαν να βρεθώ πίσω από το τιμόνι του. Η βόλτα μου με το ανανεωμένο μικρό της Peugeot, εξελίχθηκε -θα έλεγα- σε μία ωραία εμπειρία με ευχάριστες εκπλήξεις.

Η ανανεωμένη εξωτερική του εμφάνιση συνδυάζει την κομψότητα με τις σπορ δυναμικές αναλογίες. Η μεγαλύτερη μάσκα στο εμπρός μέρος κυριαρχεί ενσωματώνοντας τη γρίλια και τον προφυλακτήρα, γεγονός που το απογειώνει αισθητικά. Φυσικά, δε λείπουν οι απαραίτητες πινελιές της μάρκας με το εμβληματικό σήμα του λιονταριού, οι οποίες είναι τα σχιστά του ‘’μάτια’’ τονισμένα με τη LED φωτεινή υπογραφή στο πάνω μέρος τους, ως ένδειξη δύναμης των αιλουροειδών. Τα χρωμιομένα διακοσμητικά των παραθύρων και το τελείωμα στα νέα πίσω φώτα με τις τρεις νυχιές 3D LED, ολοκληρώνουν το ξεχωριστό του στυλ.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του και παρατηρώντας τον μοντέρνο σχεδιασμό αλλά και την πολύ καλή ποιότητα υλικών, τολμώ να πω, πως ήταν πέραν των προσδοκιών μου για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Έχουμε συνηθίσει λίγο-πολύ στα πιο οικονομικά και κυρίως μικρά αυτοκίνητα να μην περιμένουμε πολλά, αλλά το νέο 208 μας κλείνει το μάτι με τη γαλλική φινέτσα του και τα τεχνολογικά προσόντα του. Διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό για το, φαινομενικά, μικρό του μέγεθος, ενώ έχει χώρο αποσκευών 285 λίτρα. Γιατί ως γυναίκες, θέλουμε εύκολη και γρήγορη μετακίνηση, χωρίς εκπτώσεις στους χώρους.

Οδηγώντας το νέο 208 δε μου θύμισε ένα κλασικό αυτοκίνητο πόλης. Αντίθετα, ένιωσα, ότι οδηγώ ένα στιβαρό και συμπαγές αυτοκίνητο που πατάει γερά στο δρόμο. Αυτή την αίσθηση της ασφάλειας την εκτίμησα ιδιαίτερα. Ο χρόνος που πέρασα μέσα στο αυτοκίνητο κύλισε ευχάριστα. Και αυτό, γιατί διαθέτει δυνατότητες συνδεσιμότητας και άμεσης πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω του WiFi on board (εξού και η ονομασία 208 connect), ενώ, παράλληλα προσφέρει δωρεάν 60GB το χρόνο με ταχύτητα 4G!. Την ίδια στιγμή, ο ξεκούραστος χειρισμός σε κάθε λειτουργία χάρη στο Peugeot icockpit δεν με άφησε ασυγκίνητη. Αποτελείται από έναν high tech πίνακα οργάνων με ατμοσφαιρικό λευκό φωτισμό που κάνει ευδιάκριτες όλες τις ενδείξεις χωρίς να κουράζει, μεγάλη οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών για ευκολία στη χρήση και πλήθος λειτουργιών (internet,3D navigation, κάμερα οπισθοπορείας, ραδιόφωνο κ.α.) ενώ, ολοκληρώνεται με το κόμπακτ σπορ τιμόνι. Αυτό το τιμόνι το ένιωσα κυριολεκτικά ‘’του χεριού μου’’ και είναι κάτι που δεν θα το φανταζόμουν αν δεν το βίωνα. Ακόμα κι ένας αναγκαστικός ελιγμός γίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια και ασφάλεια, αφού οι κινήσεις των χεριών είναι πολύ λιγότερες και η προσοχή αποκλειστικά στο δρόμο!

Τέλος, δεν θα μπορούσα να παραλείψω ένα από τα βασικότερα κριτήρια για την επιλογή ενός αυτοκινήτου πόλης και αυτό είναι, φυσικά, η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Το νέο Peugeot 208 διαθέτει γκάμα κινητήρων τελευταίας γενιάς, που πληρούν τις προδιαγραφές Euro6 και συνδυάζουν επιδόσεις, ελεγχόμενη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η έκδοση της δοκιμής που πραγματοποίησα ήταν με τον πετρελαιοκινητήρα BlueHDi 100 ίππων που έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Τo λιονταρίσιο 208 είναι ένας ηγέτης στον μεγάλο ανταγωνισμό της μικρής-compact κατηγορίας και έχει τα προσόντα, ώστε να το επιλέξει κάποιος.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 100 PS/3750rpm
Ροπή: 25.5 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,7 sec
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 79 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Βάρος: 1.165 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.960/1.829/1.460 mm
Χώρος αποσκευών: 285 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Με: 208 ευρώ/μήνα

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below