Το Tommy Hilfiger group, ανακοινώνειτην παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια TOMMY JEANS για την Άνοιξη 2018, η οποία περιλαμβάνει μία σειρά από millennial influencers, όπως ο ράπερ Christian “King” Combs, τα μοντέλα και μουσικούς Pyper America Smith και Gabriel-KaneDay-Lewis, και τα μοντέλα Diana Silvers, Lina Hoss και Sup Park. Η καμπάνια αποτυπώνειτη νέα στάση ζωής απέναντι στους κανόνες και αναδεικνύει νέους τρόπους έκφρασης της διαφορετικότητας και της ατομικότητας.
Η καμπάνια που φωτογραφήθηκε από τον Devyn Galindo στη Καλιφόρνια, πηγαίνει την παγκόσμια TOMMY JEANS ψηφιακή κοινότητα, ένα περιπετειώδες ταξίδι για να γιορτάσει τη νεότητα, την ελευθερία και τη φιλία, μαζί με τον Christian “King” Combs,την Pyper America Smith, τον Gabriel-Kane Day-Lewis, την Diana Silvers, την Lina Hoss και τον SupPark οι οποίοι φορούν street-inspired looks.Η mobile καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικά βίντεο αλλά και συνεντεύξεις με ambassadors που δίνουν τη δική τους οπτική για τη ζωή, το στιλ και τον τρόπο έκφρασης.
Η συλλογή TOMMYJEANS για την Άνοιξη 2018, περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ενδύματα, παπούτσια και αξεσουάρ, γιορτάζοντας την ταχύτητα και την αμεσότητα με μία vintage νοσταλγία. Η συλλογή δίνει μια νεανική και «ασεβής» έμφαση στα αγωνιστικά πληρώματα της Formula 1 με τα κλασσικά workwear, χαλαρά outwear, oversized silhouettes και με μία ιδιαίτερη έμφαση στις denim λεπτομέρειες. Το look είναι εμπνευσμένο από τα iconic σχήματα, τα έντονα χρώματα και τα αεροδυναμικά γραφικά των οδηγών ταχύτητας για μία συλλογή που επαναπροσδιορίζει τα παραδοσιακά all-American classics.
Η συλλογή TOMMY JEANS για την Άνοιξη 2018 είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Tommy Hilfiger, στο ομώνυμο κατάστημα Tommy Jeans στο The Mall Athens και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.