Aν έπρεπε να διαλέξουμε το τέλειο παπούτσι διακοπών αυτό θα ήταν σίγουρα ένα ζευγάρι Havaianas. Η βραζιλιάνικη μάρκα υποδημάτων παράγει πάνω από 400 διαφορετικά μοντέλα κάθε χρόνο έτσι ώστε να υπάρχει κάτι κατάλληλο για όλους, με την πλειονότητα αυτών να πωλείται στην εγχώρια αγορά της. Το 58 ετών brand απέκτησε τεράστια φήμη παγκοσμίως στα μέσα της δεκαετίας του 2000, χάρη στα ζωηρά και πολύχρωμα μοντέλα του, που είχαν ως πηγή έμπνευσης τα ιαπωνικά σανδάλια Zori, κι έκτοτε η πορεία του είναι σταθερά ανοδική. Πλέον η Havaianas έχει επεκταθεί σε μια μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στυλ όπως είναι τα slides, τα σανδάλια και οι εσπαντρίγιες μεταφέροντας το χρώμα και τη χαρά της μάρκας και στην πόλη.
Για να μάθουμε περισσότερα για την κληρονομιά, αλλά και τα σχέδια της Havaianas για το μέλλον, μιλήσαμε με την Merel Werners, Marketing Director της Havaianas για EMEIA Region. Mε ένα εντυπωσιακό βιογραφικό το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και μια πολυετή θητεία στην Calvin Klein Jeans, η Merel Werners απολαμβάνει απίστευτα να διαδίδει τις καταπληκτικές ιστορίες του brand Havaianas σε όλο τον κόσμο και το αποδεικνύει.
Παίζει ρόλο επίσης το γεγονός ότι συνήθως οι άνθρωποι μας φοράνε σε καλές και ευχάριστες στιγμές. Στις διακοπές, στην παραλία ή με φίλους και συγγενείς. Το να είσαι μέρος αυτών των ευτυχισμένων στιγμών είναι ένα πραγματικό προνόμιο και πιστεύουμε ότι το χρώμα και η χαρά που παρέχει η μάρκα ταιριάζει με αυτές τις στιγμές.
νησιά σας ταιριάζει πολύ με τη φιλοσοφία της Havaianas, που είναι το να απολαμβάνει κανείς τα απλά πράγματα. Βλέπουμε μεγάλες ομοιότητες μεταξύ των Ελλήνων και των Πορτογάλων καταναλωτών (εκτός από την ιστορική σχέση με τη Βραζιλία φυσικά), η οποία είναι πολύ ελπιδοφόρα, αφού η αγάπη και εμπιστοσύνη προς τη μάρκα στην Πορτογαλία είναι πολύ υψηλή.
Έτσι θα εργαστούμε πολύ σκληρά για να βεβαιωθούμε ότι τα επόμενα χρόνια θα επιτύχουμε το ίδιο και στην Ελλάδα.
Γεννηθήκαμε πραγματικά στις φαβέλες της Βραζιλίας και γίναμε το «παπούτσι» για τους μη προνομιούχους. Πολύ συχνά το μοναδικό παπούτσι τους. Και αυτό εξακολουθεί να ισχύει στη Βραζιλία. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’90, μέσω της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, δουλεύοντας μαζί με διασημότητες, αρχίσαμε να συνδεόμαστε με τον κόσμο της
μόδας. Προς αυτή την κατεύθυνση κινηθήκαμε και όταν αποφασίσαμε να επεκταθούμε παγκοσμίως. Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε με τα δημοφιλέστερα καταστήματα (για παράδειγμα τα Harrods και το Selfridges στο Λονδίνο, τη Galleries Lafayette και τα Printemps στο Παρίσι). Αρχίσαμε επίσης να παρατηρούμε ότι πολλοί celebrities αγόραζαν τα προϊόντα μας και βρισκόμασταν στις γκαρνταρόμπες πολλών θαυμαστών της μάρκας όπως είναι η Jennifer Aniston, ο David Beckham, η
Kim Kardashian κ.λπ. Τα τελευταία χρόνια είδαμε επίσης πολλούς να φοράνε τα προϊόντα μας σε μη καλοκαιρινά περιβάλλοντα. Ο κόσμος μας φοράει πλέον μέσα στην πόλη, σε πάρκα ή ακόμη και στο γραφείο (ειδικά στα δικά μας γραφεία). Διαθέτουμε επίσης μια μεγάλη ποικιλία που εξυπηρετεί ακόμη περισσότερο την χρήση στην πόλη, όπως τα slides, τα σανδάλια και οι εσπαντρίγιες.
μέλημά μας τους τελευταίους μήνες αποτελούσε πρώτα η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων μας και τώρα που τα πράγματα βελτιώνονται, το να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας θα φτάσουν με ασφάλεια στους συνεργάτες μας, έτσι ώστε το προσωπικό τους να είναι αντίστοιχα ασφαλές και τέλος για τα δικά μας κανάλια, ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να βρούν και να δοκιμάσουν τα προϊόντα μας με ασφάλεια.
Αυτή είναι μια κατάσταση άνευ προηγουμένου και ευτυχώς σημειώθηκαν σημαντικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, χάρη στα δικά μας κανάλια και εκείνα των e-tailers συνεργατών μας. Ο κόσμος χρειαζόταν λίγη κανονικότητα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, έτσι ένα ζευγάρι σαγιονάρες με καλό καιρό βρισκόταν ακόμα στη λίστα επιθυμιών πολλών ανθρώπων αυτό το καλοκαίρι.
Έχουμε επίσης δει μια πολύ μεγάλη ανάπτυξη στη χρήση των Havaianas εντός σπιτιού. Στη Βραζιλία αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια και τώρα φαίνεται να γίνεται και για την Ευρώπη ένα νέο σημαντικό κανάλι.
κατασκευάσαμε επίσης ιατρικές ποδιές και προστατευτικές μάσκες. Έχουμε δωρίσει σχεδόν 20.000 ιατρικά σαμπό σε νοσοκομεία στο Σάο Πάολο, 1,3 εκατομμύρια ιατρικές μάσκες, 1 εκατομμύριο υφασμάτινες μάσκες που δωρίστηκαν στον ΜΚΟ «Todos pela Saude», 300.000 σαγιονάρες Havaianas και εσπαντρίγιες στο ιατρικό προσωπικό για να έχουν ένα δεύτερο ζευγάρι όταν μπαίνουν στο σπίτι τους και σε άτομα από ευάλωτες περιοχές που μπορεί να μην είχαν δεύτερο
ζευγάρι για να αλλάξουν όταν έμπαιναν στο σπίτι τους.
Εργαστήκαμε επίσης με βασικούς συνεργάτες για να παρέχουμε σετ με αγαθά πρώτης ανάγκης και υγιεινής σε όσους τα χρειάζονται περισσότερο, καθώς και πολλές χρηματικές δωρεές για τη στήριξη των κέντρων που εργάζονται για την καταπολέμηση του ιού από ιατρική άποψη.
Η μόδα εξακολουθεί να είναι σημαντική, καθώς αυτό που φοράμε είναι μια έκφραση του ποιοι είμαστε προς τα έξω. Ο καθένας έχει το δικό του στυλ και θα θέλουμε ακόμα να είμαστε σε θέση να το εκφράσουμε – νομίζω όμως ότι θα κάνουμε πιο υπεύθυνες αγορές βγαίνοντας από αυτήν την εμπειρία.