Το υπάρχον «τοπίο» των εφαρμογών για ταξιδιωτικές προτάσεις, που βασίζονται στην τοποθεσία, παραμένει στάσιμο εδώ και αρκετό καιρό, κυριαρχούμενο από προϊόντα των οποίων η χρησιμότητα έχει σταδιακά υποβαθμιστεί, καθώς εμπλουτίζονται με άσχετο και απρόσωπο περιεχόμενο από άγνωστους μεταξύ τους χρήστες.

Αυτός είναι τουλάχιστον ένας από τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο πιο αξιόπιστες, εξατομικευμένες συστάσεις από άλλες κοινωνικές πλατφόρμες – οι σελίδες και οι λογαριασμοί με πληροφορίες για μέρη, τοποθεσίες, εστιατόρια και αξιοθέατα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok συνεχώς αυξάνονται.

Και όμως, αυτές οι κοινωνικές πλατφόρμες δεν είναι πραγματικά κατασκευασμένες για αυτόν τον σκοπό. Την ίδια στιγμή, ενώ όλοι μας επιθυμούμε να ανακαλύπτουμε νέα μέρη, προορισμούς, μαγαζιά και εμπειρίες η εύρεση των κατάλληλων για εμάς στοιχείων είναι χρονοβόρα και δύσκολη.

Σε αυτό το σημείο έρχεται η Aliza Rosen, η CEO του REX, της εφαρμογής που υπόσχεται να γίνει ο απόλυτος ταξιδιωτικός οδηγός με προτάσεις που δημιουργήθηκαν από ανθρώπους που γνωρίζουμε και με τους οποίους έχουμε κοινά γούστα ή ενδιαφέροντα.

Η Aliza Rosen είναι κάτοχος πτυχίου BA και MBA από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ και ολόκληρη η καριέρα της βασίζεται στον τομέα της καταναλωτικής τεχνολογίας. Ξεκίνησε την καριέρα της από το LinkedIn και στη συνέχεια πέρασε μερικά χρόνια στο Twitter (νυν Χ), δουλεύοντας πάνω σε βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος: ηγήθηκε της πρωτοβουλίας για την επέκταση του αριθμού χαρακτήρων του Twitter από 140 σε 280 χαρακτήρες, ενώ ήταν επίσης επικεφαλής του προϊόντος για τις ειδοποιήσεις και τις προσπάθειες ανάπτυξης. Ταυτόχρονα αγαπά τα ταξίδια, την ανακάλυψη νέων προορισμών, γεύσεων και εμπειριών. Γι’ αυτό και αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της εφαρμογή με προτάσεις για εξόδους και ταξίδια.

Το Rex είναι μια καινοτόμος πλατφόρμα που σας βοηθά να παρακολουθείτε τις αγαπημένες σας τοποθεσίες αλλά και να ανακαλύπτετε νέες προσαρμοσμένες σε εσάς. Αποτελεί «το Spotify για μέρη», όπου οι χρήστες δημιουργούν λίστες αναπαραγωγής με τα αγαπημένα τους εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες, ξενοδοχεία και μέρη ενδιαφέροντος.

Η δημιουργός του μίλησε στο Marie Claire εξηγώντας πώς λειτουργεί το REX, τη θέση της Ελλάδας στη λίστα αναζητήσεων της εφαρμογής, αλλά και το πώς είναι να εργάζεται σε έναν χώρο, τον οποίο έχουμε συνδέσει με τον άντρα.

Τι ακριβώς είναι το Rex και πώς διαφέρει από τις άλλες παρόμοιες εφαρμογές που κυκλοφορούν;

Το Rex είναι μια νέα εφαρμογή για την ανακάλυψη ταξιδιωτικών προορισμών, η οποία, ταυτόχρονα, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα μέρη που έχετε επισκεφτεί, δημιουργώντας «λίστες αναπαραγωγής» συστάσεων με τα αγαπημένα σας εστιατόρια, καφετέριες, μπεργκεράδικα ή σημεία από ένα προηγούμενο ταξίδι, τα οποία μπορείτε εύκολα να μοιραστείτε με τους φίλους σας.

Αν επιλέξετε να συγχρονίσετε την κάμερά σας, το Rex θα σας βοηθήσει, προτείνοντάς σας μέρη στα οποία έχετε ήδη πάει από τις φωτογραφίες σας, καθιστώντας εύκολη τη μετατροπή φωτογραφιών από προηγούμενα γεύματα και ταξίδια σε συστάσεις που μπορείτε να μοιραστείτε με φίλους.

Σε αντίθεση με άλλες εφαρμογές ανακάλυψης τοποθεσιών που απαιτούν να διαβάσετε πολλές κριτικές από αγνώστους των οποίων το γούστο μπορεί και να μην σας ταιριάζει, το Rex σάς επιτρέπει να ακολουθείτε φίλους και παράγοντες επιρροής που σας ταιριάζουν, για να λαμβάνετε συστάσεις από αυτούς.

Διαθέτει, επίσης, τεχνητή νοημοσύνη που θα μαθαίνει για τα μέρη που σας αρέσουν και θα κάνει προτάσεις εξατομικευμένες για το γούστο σας.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rex (@rexapp)

Γιατί να επιλέξουμε το Rex;

Το Rex χρησιμεύει ως ημερολόγιο φαγητού ή ταξιδιού που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε λίστες αναπαραγωγής των αγαπημένων σας σημείων, όπως θα φτιάχνατε λίστες αναπαραγωγής μουσικής. Σας επιτρέπει να ακολουθείτε φίλους και influencers και να λαμβάνετε συστάσεις απευθείας από ανθρώπους που εμπιστεύεστε, αντί να πρέπει να διαβάζετε αμέτρητες απρόσωπες κριτικές από αγνώστους.

Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη που δημιουργεί το Rex θα επιτρέψει μια πρώτη στο είδος της εξατομικευμένη εμπειρία ανακάλυψης, προσαρμοσμένη σε εσάς. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να κάνετε αναζήτηση «Λονδίνο» και το Rex θα κάνει προτάσεις για εστιατόρια και μέρη που μπορείτε να πάτε στο Λονδίνο ειδικά για εσάς, με βάση τα μέρη που έχετε προσθέσει στην Αθήνα.

Επιπλέον, το Rex είναι μια πλατφόρμα συστάσεων και όχι κριτικών – στο Rex θα βρείτε μόνο τις θετικές εγκρίσεις των ανθρώπων για τα αγαπημένα τους μέρη.

Πιστεύουμε ότι αυτή η προσέγγιση είναι καλύτερη για όλους – οι άνθρωποι που αναζητούν μέρη για να πάνε θέλουν να γνωρίζουν μόνο τα καλύτερα σημεία, ενώ εκείνοι που δίνουν συστάσεις θέλουν να λένε στους φίλους και τις κοινότητές τους για τα μέρη που αγαπούν (όχι τα μέρη που θεωρούν απλώς εντάξει ή κακά), πράγμα που είναι, επίσης, πιο ευγενικό και φιλικό προς τις μικρότερες επιχειρήσεις.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rex (@rexapp)

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια κοινωνική εφαρμογή προτάσεων;

Ως άνθρωπος που αγαπά το φαγητό και λατρεύει να ταξιδεύει, να εξερευνά νέα μέρη και εστιατόρια, έβρισκα τον εαυτό μου συνεχώς απογοητευμένο από το πόσο δύσκολο ήταν να βρω ένα εξαιρετικό μέρος για να πάω. Είτε έψαχνα για νέα εστιατόρια εκεί που μένω στη Νέα Υόρκη είτε σχεδίαζα ταξίδια σε νέα μέρη, έπιανα τον εαυτό μου να κάνει αμέτρητες ώρες έρευνας κοιτάζοντας πολλαπλές πηγές, από κριτικές μέχρι blogs και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να προσπαθήσω να προσδιορίσω αν ένα μέρος ήταν κατάλληλο για μένα.

Έχοντας εργαστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο παρελθόν, αλλά και σε προϊόντα μηχανικής μάθησης / τεχνητής νοημοσύνης, αισθάνθηκα ότι πρέπει να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος για να βρίσκω τα σωστά μέρη χωρίς να ξοδεύω πολλές ώρες κάνοντας χειροκίνητη έρευνα και βαθμονόμηση.

Διαπίστωσα ότι συχνά ο καλύτερος τρόπος για να λάβεις εξαιρετικές συστάσεις είναι μέσω φίλων, αλλά δεν υπήρχε εύκολος τρόπος να καταλάβεις ποιοι φίλοι είχαν πάει πού ή να παρακολουθείς τις τελευταίες ανακαλύψεις τους. Ήθελα έναν τρόπο να λαμβάνω συστάσεις από τους δικούς μου φίλους, τους φίλους τους και από τους influencers των οποίων το γούστο θαύμαζα σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες. Ήθελα επίσης έναν τρόπο ώστε μία πλατφόρμα να μαθαίνει το γούστο μου, έτσι ώστε ακόμη και όταν δεν έχω φίλους που έχουν πάει σε έναν προορισμό στον οποίο ταξιδεύω, θα μπορούσα να λαμβάνω συστάσεις προσαρμοσμένες σε μένα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rex (@rexapp)

Ασχολείστε με την καταναλωτική τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια και με πραγματικά επιτυχημένες εταιρείες. Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε τη δική σας;

Πριν από την ίδρυση της Rex, εργάστηκα ως Product Manager στο LinkedIn και στο Twitter. Τελικά αποφάσισα να ξεκινήσω τη δική μου εταιρεία κυρίως λόγω του γεγονότος ότι ήμουν τόσο απογοητευμένη από το πόσο χρονοβόρα διαδικασία ήταν να βρίσκεις υπέροχα μέρη για να πας, και γνωρίζοντας ότι πρέπει να υπάρχει μια καλύτερη, πιο σύγχρονη λύση. Αυτό το πρόβλημα με κρατούσε ξύπνια τη νύχτα και τελικά ένιωσα ότι έπρεπε να δημιουργήσω μια καλύτερη πλατφόρμα για να το λύσω.

Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι στην αλλαγή της καριέρας σας;

Το πιο δύσκολο μέρος της μετάβασης από το να εργάζομαι σε μια μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας στο να γίνω επιχειρηματίας ήταν ότι έπρεπε να αναλαμβάνω πολλαπλούς ρόλους ταυτόχρονα. Ως σόλο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, είμαι υπεύθυνη για την επίβλεψη όλων των στοιχείων της εταιρείας, από τη μηχανική και την ανάπτυξη προϊόντων, τη στρατηγική μάρκετινγκ, τις προσλήψεις, το ανθρώπινο δυναμικό και όλα τα διοικητικά. Δεν λείπουν οι εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν και οι τομείς που διεκδικούν την προσοχή μου.

Το κλειδί είναι να είμαι πολύ συνετή στον προγραμματισμό του τρόπου με τον οποίο ξοδεύω τον χρόνο μου και να βάζω προτεραιότητες στα πιο σημαντικά τμήματα της επιχείρησης κάθε μέρα.

Μέχρι τώρα η Αθήνα είναι μία από τις 3 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές σας. Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;

Η Αθήνα είναι μια πόλη με πραγματική κουλτούρα καλοφαγάδων. Έχουμε δει τους trendsetters της Αθήνας να βρίσκονται πάντα στο κυνήγι για το νεότερο hotspot – θέλουν να παρακολουθούν τα μέρη που πηγαίνουν και επίσης να ανακαλύπτουν νέα μέρη από τους συνομηλίκους τους και άλλους tastemakers στην Αθήνα.

Η Ελλάδα γενικότερα είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος προορισμός για τουρίστες, τόσο στην Αθήνα όσο και στα νησιά φυσικά – έτσι βλέπουμε μεγάλη ζήτηση από ανθρώπους από άλλες χώρες που αναζητούν επίσης συστάσεις για το πού να πάνε στην Ελλάδα. Θέλουν τα insider spots, από ντόπιους, όχι μόνο τα κλασικά τουριστικά σημεία. Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι με την ανάπτυξή μας στην Ελλάδα και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην επέκταση αυτής της αγοράς.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rex (@rexapp)

Υπάρχουν πληροφορίες στο Rex και για ορισμένα ελληνικά νησιά. Σκέφτεστε να επεκτείνετε το έργο σας και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας;

Ναι! Αυτή τη στιγμή, ενώ η Αθήνα είναι η μεγαλύτερη αγορά μας στην Ελλάδα, έχουμε πολλές συστάσεις σε άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, καθώς και για πολλά νησιά. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να επεκτεινόμαστε σε όλη την Ελλάδα, καθώς ξέρουμε ότι οι άνθρωποι ψάχνουν πάντα προτάσεις για το πού να πάνε τόσο στις μεγάλες πόλεις όσο και στα νησιά.

Πώς συλλέγετε τις πληροφορίες σας;

Γίνεται μέσω των χρηστών. Εκείνοι επιλέγουν να προσθέσουν θέσεις στο Rex. Εάν ένας χρήστης, μάλιστα, επιλέξει να συγχρονίσει την κάμερά του με το Rex, δεν αποθηκεύουμε ποτέ τις φωτογραφίες του στους διακομιστές μας, εκτός εάν ο ίδιος αποφασίσει να ανεβάσει αυτές τις φωτογραφίες στην πλατφόρμα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rex (@rexapp)

Πού στέκεστε σε σχέση με εκείνους που λένε ότι η υπερβολική ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τεχνολογία δεν είναι και τόσο καλή – ότι σταματάμε να εξερευνούμε και ότι τα βρίσκουμε όλα πολύ εύκολα;

Σκοπός του Rex είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να ξεκολλήσουν από τα τηλέφωνά τους, διευκολύνοντάς τους να βρουν μέρη για να πάνε στον φυσικό κόσμο. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια εφαρμογή όπου η τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα στον πραγματικό κόσμο – είχαμε πολλά πολλά παραδείγματα ανθρώπων που ανακάλυψαν νέες επιχειρήσεις στο Rex, τις οποίες δεν θα είχαν ανακαλύψει διαφορετικά, οδηγώντας σε πραγματικό οικονομικό αντίκτυπο για τις μικρές επιχειρήσεις με την απόκτηση νέων πελατών.

Υπάρχει ένα πραγματικό ανθρώπινο στοιχείο στο να μοιραζόμαστε τα μέρη που αγαπάμε με άλλους – είναι κάτι που κάνουμε ήδη εκτός σύνδεσης με τους φίλους μας, και το Rex απλώς διευκολύνει αυτή τη διαδικασία. Τέλος, οι άνθρωποι βρίσκουν μεγάλη χαρά στο να κρατούν ημερολόγιο με τα μέρη που πηγαίνουν – πρόκειται για τις αγαπημένες εμπειρίες και αναμνήσεις τους.

Σε αντίθεση με άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπου η χρήση είναι πιο παθητική, στο Rex οι άνθρωποι έχουν μια αίσθηση ικανοποίησης κρατώντας αρχείο όλων των τόπων που έχουν ανακαλύψει.

Ο κόσμος των εφαρμογών και του Διαδικτύου σχετίζεται συχνά μόνο με τους άνδρες. Τι μπορούν να κάνουν οι γυναίκες για να αναδείξουν τις δυνατότητές τους στον τομέα της τεχνολογίας;

Όλα ξεκινούν με το να βγάζεις τον εαυτό σου εκεί έξω και να παίρνεις ρίσκα. Οι ευκαιρίες δεν έρχονται σε όσους κάθονται στο περιθώριο και περιμένουν – σηκώστε το χέρι σας και βάλτε τον εαυτό σας μπροστά για νέες ευκαιρίες. Επίσης, η δημιουργία ενός δικτύου ομοϊδεατών που μπορούν να σας βοηθήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας σας είναι το κλειδί.

Η οικοδόμηση σχέσεων βρίσκεται στον πυρήνα όλων όσων κάνουμε και είναι σημαντικό να επενδύετε σε επαγγελματικές σχέσεις σε κάθε βήμα της καριέρας σας, καθώς ποτέ δεν ξέρετε πότε κάποιος θα μπορούσε να σας προσφέρει μια ευκαιρία ή να σας βοηθήσει να προχωρήσετε μπροστά.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rex (@rexapp)

Ποια είναι τα μότο που ακολουθείτε πάντα και δεν σας απογοητεύουν ποτέ;

«Να βλέπεις πάντα το ποτήρι μισογεμάτο». Το να έχεις θετική στάση κάνει πραγματική διαφορά σε όλα στη ζωή, αλλά ιδιαίτερα επαγγελματικά και στον κόσμο των νεοφυών επιχειρήσεων.

«Ποτέ μην τα παρατάτε – η επιμονή είναι το κλειδί». Η ζωή και η εργασία θα σας φέρνουν πάντα προκλήσεις. Το κλειδί είναι να αντιμετωπίζετε κάθε πρόκληση ως ένα νέο πρόβλημα προς επίλυση και να συνεχίζετε να το ξεπερνάτε.

«Γιατί όχι εγώ;». Αυτό το μοιράστηκε μαζί μου ένας μέντοράς μου πριν από πολύ καιρό. Αν κάνετε ένα βήμα πίσω και οραματιστείτε πώς μοιάζει η επιτυχία, αναρωτηθείτε γιατί να μην είστε εσείς που δημιουργείτε και πετυχαίνετε. Η πίστη στον εαυτό σας είναι το κλειδί!

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below