Το νοτιο-καλιφορνέζικο brand UGG, που έχει συνδεθεί όχι μόνο με μόδα και design αλλά και με την κουλτούρα γενικότερα, επιστρέφει στη νέα σεζόν με μία καμπάνια αφιερωμένη σε εσάς! Πώς νιώθετε όταν απολαμβάνετε την αίσθηση που σας προσφέρει το αγαπημένο σας UGG μοντέλο; Από τα beloved classic boots, τα super modern slippers και τα must-have ρούχα, η ολοκαίνουργια συλλογή είναι κομμένη και ραμμένη στη δική σας μοναδική προσωπικότητα.

Τίτλος της νέας καμπάνιας, «Feels Like UGG». Απλό, αλλά χαρακτηριστικό το νόημα που περιέχουν οι τρεις αυτές λέξεις. Διαλέξτε ανάμεσα σε τολμηρά σχέδια με twist, κάντε τους δικούς σας μοναδικούς συνδυασμούς για όλες τις ώρες της ημέρας,  και αναδείξτε περήφανα τον δικό σας εαυτό.

Πλατφόρμες με όγκο, νέες αποχρώσεις, oversized προτάσεις, και υλικά που είναι αντάξια του πνεύματος της UGG, κάνουν τη διαφορά μέσα από σχέδια με δύναμη και ένταση. Η Classic Dipper αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, με τον υπερυψωμένο πάτο και την ψηλή neoprene κάλτσα που την κάνει ευκολοφόρετη. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η νέα version της εμβληματικής Classic Ultra Mini: καθηλωτική στην εμφάνιση, ακαταμάχητη στην αίσθηση. Η Tazzlita με βάση την αίσθηση της κλασικής πια Tasman, απογειώνει την άνεση σε νέα επίπεδα, ενώ η Tazz, το πληθωρικό alter ego της, δεν αφήνει κανένα περιθώριο στο αναμενόμενο ή το κοινότυπο. Η Classic Chillapeak παθιάζεται, τολμάει και κερδίζει σε μια αναθεωρημένη εκδοχή τής UGG Classic, ενώ και από αυτή τη συλλογή δεν θα μπορούσε να λείπει η Classic Mini II Boot, αναπόσπαστο κομμάτι της φυσιογνωμίας της UGG.

Πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας, ιδιαίτερες προσωπικότητες από κάθε γωνιά του δημιουργικού ορίζοντα. Η Αμερικανοκορεάτισσα Amy Lee, Transformational Life Coach με τεράστια απήχηση στην LGBTQIA+ κοινότητα του Λος Άντζελες.

Η Anya Dillard, που στα 20 της μόλις χρόνια έχει μια πολύπλευρη δραστηριότητα ως ακτιβίστρια, μοντέλο και social entrepreneur. Ο ράπερ και creative director μερικών από τα πλέον αγαπημένα brands, A$AP Nast. Η Κενυάτισσα Aweng Chuol, το supermodel που μαζί με τις Naomi Campbell και Lupita Nyong’o αποτελούν την τριάδα του εξωφύλλου του visual album της Beyonce, “Black is King”.

Οι Cesar και Douglas Diaz, που μέσα από πρωτοβουλίες και κινήσεις αλλάζουν τη ζωή χιλιάδων παιδιών και νέων στη Φλόριντα. Η Marina Testino, μια από τις κορυφαίες μορφές του sustainable fashion και του conscious consumerism. Η illustrator και μοντέλο Monica Ahanonu από το Λος Άντζελες. Και τέλος, η 19χρονη Natalia Bryant, κόρη του θρύλου του NBA Kobe, που εκτός από την καριέρα της στο modelling αναπτύσσει και πολύ ενεργή κοινωνική δράση.

Στον πυρήνα της καμπάνιας, αλλά και της σειράς, είναι η αυτοέκφραση και ο αναστοχασμός. Οι δυνάμεις που μας βοηθάνε να βγάζουμε τον καλύτερό μας εαυτό, να πατάμε γερά στα πόδια μας, και να έχουμε την καλύτερη δυνατή αίσθηση του κόσμου. Γι’ αυτό, το φθινόπωρο ήδη…Feels Like UGG!

Η νέα συλλογή της UGG είναι διαθέσιμη στο UGG Store (τηλ. 211 10 88 163) επί της Αναγνωστοπούλου 4 στο Κολωνάκι, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Κεντρική Διάθεση Όμιλος Φάις: 211 10 88 199

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below