Λίγες καταναλωτικές τάσεις είναι τόσο αξιοσημείωτες όσο η αμφιλεγόμενη φρενίτιδα που έχουν προκαλέσει στον κόσμο των παπουτσιών τα (φαινομενικά) «άσχημα sneakers». Αν κάποτε οι buyers έψαχναν για κομψές φόρμες στα αθλητικά παπούτσια, τώρα αναζητούν κραυγαλέες και statement. Παπούτσια περασμένων δεκαετιών που νομίζαμε ότι τα σκέπασε στο πέρασμά του ο χρόνος έχουν γίνει η πολυπόθητη αγορά της σεζόν. Η τάση δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες με την επιστροφή του μοντέλου Air Max 97 από το 1997 και του Adidas EQT Solution από το 1998 – δύο εκδοχές πασπαλισμένες με τη νοσταλγία της δεκαετίας του ’90. Τώρα η Reebok συνεργάζεται με τη Τζίτζι Χαντίντ, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στη social media δυναμική της για να ανανεώσει τη σχέση της με το νεότερο αγοραστικό κοινό. Τις περισσότερες φορές τα dad sneakers διαθέτουν διπλή ή τριπλή σόλα (δείτε τα Triple S από τον οίκο Balenciaga και τα Archlight της Louis Vuitton), κάνοντάς μας να δείχνουμε λίγο ψηλότερες -σημαντικό μπόνους- και βοηθώντας μας να περπατήσουμε ομαλά χωρίς να καταπονείται η πλάτη ή τα πόδια μας. Τα dad sneakers μάς μεταφέρουν περίπου 20 χρόνια πίσω, όταν τα αθλητικά είχαν φόρμες σαν κινούμενα σχέδια που έμοιαζαν σαν χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών. Με άλλα λόγια, το τελικό αποτέλεσμα είναι πιο σπορ από κομψό. Και οι μπαμπάδες μας το γνωρίζουν καλά αυτό.