Χρειάστηκαν οκτώ λεπτά για να εξαντληθεί το πρώτο προϊόν από την πρώτη σόλο συλλογή της Phoebe Philo. Αλλά δεν ήταν η τσάντα Gig, ή τα μινιμαλιστικά loafers με τακούνι ή ακόμα και το ογκώδες “tutu παντελόνι” της.
Ήταν, το κολιέ «Mum»της σχεδιάστριας. Αυτό ήταν ίσως το πιο απροσδόκητο κομμάτι της συλλογής, και όχι μόνο επειδή η Philo είναι η πρωτοπόρος της αισθητικής της «ήσυχης πολυτέλειας». Τα κολιέ αυτού του είδους τα έχουμε δει πάρα πολύ, ενώ από πολλούς θεωρούνται από ξεπερασμένα έως και κακόγουστα. Όχι όμως στα χέρια της Philo. Αυτή η εκδοχή δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από το τυπικό στυλ που συνήθως περιλαμβάνει μια λεπτή χρυσή αλυσίδα, στην οποία κρέμονται ένα, δύο ή περισσότερα αρχικά. Μερικές φορές μπορεί να έχει και διαμάντια, αλλά συνήθως είναι ένα ελαφρύ, σχετικά διακριτικό αξεσουάρ που έχει σχεδιαστεί για να φοριέται όλη την ώρα.
Η Kate Middleton φοράει ένα, το ίδιο και τα μοντέλα Rosie Huntington-Whiteley και Gigi Hadid, ενώ η Beyoncé και η Meghan Markle έχουν εμφανιστεί φορώντας ένα κολιέ με τη λέξη «Mommy». Έχουν γίνει μια οπτική δήλωση αγάπης για τα παιδιά μας, όπως μια βέρα αντιπροσωπεύει την αγάπη για τους συζύγους μας. Κοινότοπα ή όχι, ήρθαν για να μείνουν.
Το κολιέ της Philo – το οποίο ήταν διαθέσιμο από ασήμι ή από επιχρυσωμένο ασήμι, καθώς και σε βραχιόλι – είναι ο ίδιος ο ορισμός ενός statement κομματιού, με τα γράμματα «M» και «U» να εναλλάσσονται με ογκώδη κεφαλαία και να περιστρέφονται γύρω από το λαιμό.
Οι μακροχρόνιοι θαυμαστές της Philo θα γνωρίζουν ωστόσο ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που σχεδιάζει ένα «It» κόσμημα. Στη Celine, μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ήταν τα επιχρυσωμένα ορειχάλκινα μενταγιόν με γράμματα σε σχήμα εμπνευσμένο από το μπαμπού οι οποίες συνεχίζουν να μεταπωλούνται σε site μεταχειρισμένων για πάνω από 1.500 ευρώ. Εάν λοιπόν διαθέτετε 3.500 ευρώ για κάθε φορά που το κολιέ MUM ανανεώνεται, η επένδυσή σας πιθανότατα θα διατηρήσει την αξία της.