Ο Louis Vuitton παρουσιάζει αυτό το φθινόπωρο την capsule συλλογή “since 1854”, μια ημερομηνία που σηματοδοτεί την ίδρυση του οίκου, που φέτος σβήνει το 166ο κερί του. Ένα μοναδικό λογότυπο σχεδιασμένο από τον Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικό διευθυντή της γυναικείας συλλογής του Louis Vuitton, τοποθετείται σε μαύρο και πορφυρό καμβά, μπλέκοντας το παρελθόν με το παρόν, αλλά και το διαχρονικό με το μοντέρνο.
Το 1854 είναι το έτος που ιδρύθηκε ο οίκος από τον George Vuitton. H ομώνυμος οίκος ξεκίνησε την πορεία του στη βιομηχανία παράγοντας πολυτελείς αποσκευές, ενώ αργότερα επεκτάθηκε και στον τομέα της ένδυσης, δημιουργώντας την αυτοκρατορία που γνωρίζουμε σήμερα.
Όταν η LV υφαίνει έναν νέο καμβά
Ο οίκος ιδρύθηκε με βασικό γνώμονα την καινοτομία, έχοντας τα μάτια του πάντα στραμμένα στο μέλλον χωρίς να αγνοεί το παρόν. Αυτή την ισορροπημένη ματιά φέρει στον οίκο το Νοέμβριο του 2013 ο Nicolas Ghesquière, ένας ταλαντούχος σχεδιαστής με δική του στυλιστική γραμματική, αναμεμειγμένη με avant-garde και πιο streetstyle επιρροές.
Αυτή τη σεζόν, ο σχεδιαστής ταράζει τα γαλήνια νερά του οίκου, λανσάροντας το δικό του λογότυπο. Αυτή η κίνηση κρύβει μεγάλο ρίσκο, αν αναλογιστεί κανείς σε ποιο βαθμό το iconic μονόγραμμα του οίκου, που δημιουργήθηκε το 1896 από τον ιδρυτή του αποτίοντας φόρο τιμής στον πατέρα του, αποτελεί διεθνώς σύμβολο μιας πολυτελούς αισθητικής με διαρκείς νότες κομψότητας.
Για τον νέο του logo, ο Nicolas Ghesquière έχει ενσωματώσει το “1854”, το εικονικό μονόγραμμα “LV” και το νεο-γοτθικό οικόσημο εμπνευσμένο από την εσωτερική διακόσμηση του σπιτιού της οικογένειας Vuitton στο Asnières της Γαλλίας, σε ένα μονόχρωμο φόντο πλάθοντας μια νέα ιστορία για τον οίκο.
Αυτή η κίνηση αποδεικνύει ότι με την καινοτομία, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αφήνουμε το παρελθόν πίσω. Αντιθέτως μόνο έχοντας πάντα στο νου την ιστορία, μπορούμε να χτίσουμε και να δημιουργήσουμε γερά σκαλοπάτια προς το μέλλον.