Στις 4 Ιανουαρίου δύο τεράστια billboards υψώθηκαν στο Μανχάτταν και οι περαστικοί δεν μπορούσαν παρά να σταματήσουν και να τα παρατηρήσουν. Ο πρωταγωνιστής ήταν ο ηθοποιός Jeremy Allen White και οι φωτογραφίες δεν ήταν παρά η νέα καμπάνια της Calvin Klein για την άνοιξη 2024. Αυτό που είδαν όσοι βρέθηκαν στη Νέα Υόρκη αλλά και εμείς στο διαδίκτυο στη συνέχεια, είναι τον ηθοποιό να ποζάρει με τα χαρακτηριστικά μποξερ εσώρουχα του brand σε μια ταράτσα με τον γεμάτο ουρανοξύστες ορίζοντα να ολοκληρώνει την εικόνα.
Ο ηθοποιός είναι πολύ γνωστός για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της σειράς The Bear. Υποδύεται τον ταραγμένο αλλά λαμπρό σεφ της Νέας Υόρκης Κάρμεν «Κάρμι» Μπερζάτο, η οποίος επιστρέφει στη γενέτειρά του, το Σικάγο, για να σώσει το εστιατόριο του αποθανόντος αδερφού του. Μάλιστα, ο White είχε ιδιαίτερη σύνδεση με την πόλη από την οποία ξεκινάει η σειρά, στην οποία έγινε και η φωτογράφηση που έφτασε στις οθόνες όλων μας. Η Νέα Υόρκη είναι η γενέτειρά του.
Ο 32χρονος ηθοποιός λέει στο αμερικανικό Εsquire ότι απλώς δεν μπορεί να το πιστέψει. «Μεγάλωσα στην πόλη περπατώντας στο Χιούστον βλέποντας τη διάσημη διαφημιστική πινακίδα του Calvin. Πάντα έβρισκα τις καμπάνιες πραγματικά διαχρονικές και κομψές, αλλά ποτέ δε φαντάστηκα τον εαυτό μου σε μία από αυτές».
Βέβαια, είναι ο μόνος που δεν μπορεί να το πιστέψει. Από την στιγμή που κυκλοφόρησε το υλικό της καμπάνιας σύσσωμο το διαδίκτυο και κάθε χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπευσε να θαυμάσει. Και τόσο η καμπάνια όσο και ο ίδιος ο White, είχαν και έχουν του προβολείς του «Viral» επάνω τους για πάνω από μία εβδομάδα. Γιατί όμως συνέβη αυτό; Καμπάνιες γίνονται πολλές με πολύ όμορφα πρόσωπα συνεχώς. Σε τι διαφέρει ο αγαπημένος «σεφ»;
Για να βρούμε κάτι ανάλογο με τις δημόσιες εκδηλώσεις διέγερσης εμπνευσμένες από τη διαφήμιση του White, θα πρέπει να επιστρέψουμε στην ακμή των καμπανιών εσωρούχων της μάρκας στη δεκαετία του 1980 και στις αρχές του 1990, οι οποίες έφτασαν στο αποκορύφωμά τους με τον Marky Mark να ποζάρει με το νέο “boxer brief”, το 1992.
Η πρώτη απάντηση είναι το καλογυμνασμένο σώμα του ηθοποιού. «Το σεξ πουλάει» έλεγαν οι παλιοί. Αλλά είναι και κάτι πέρα από αυτό. Όπως διαβάζουμε στο New Yorker, είναι το «accessibility kink». Ο Jeremy Allen White έχει ένα είδος ομορφιάς που δεν περιορίζεται σε καναδύο δικέφαλους. Μοιάζει σαν κάποιον που θα συναντούσαμε στο μετρό ή καποιον που θα ήταν ο ξάδερφος του καλύτερου μας φίλου. Δεν είναι όμορφος με τρόπο μακρινό αλλά καθημερινό. Και αυτό το επιβεβαιώνει και ο τρόπος ζωής του, καθώς ο ηθοποιός έχει πει ότι ακόμα χρησιμοποιεί τα μέσα ή παίρνει το ποδήλατο για βόλτες στη πόλη.
Όλη αυτή η αίσθηση έκανε όποιον έβλεπε το billboard να νιώθει ότι είδε μπροστά του τον ηθοποιό και όχι τη διαφήμιση. Και αυτό είναι hot.