Ακόμα και οι παγκοσμίου φήμης σχεδιαστές πέρασαν το 2020 στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση. Ο Alessandro Michele μπορεί να είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, αλλά όταν έψαχνε έναν κοινωνικά απομακρυσμένο τρόπο για να παρουσιάσει την τελευταία του συλλογή, σκέφτηκε αμέσως τις streaming πλατφόρμες στις οποίες έχουμε όλοι εθιστεί.
Τα τελευταία σχέδια του Gucci αποκαλύπτονται αυτήν την εβδομάδα μέσω μιας πολυαναμενόμενης μίνι σειράς επτά επεισοδίων με τη σκηνοθετική ματιά του ίδιου του Michele σε συνεργασία με τον Gus Van Sant.
Η ονειρική σειρά με το όνομα “Ouverture of Something That Never Ended, ακολουθεί τη Silvia, την οποία υποδύεται η γοητευτική ηθοποιός Silvia Calderoni, ενώ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων μπορούμε να περιμένουμε και κάποιες guest εμφανίσεις από τον Harry Styles, την Florence Welch και τη Billie Eilish.
Εκτός από αυτά τα επτά επεισόδια, ένα από τα οποία εμφανίζεται κάθε βράδυ αυτήν την εβδομάδα αποκαλύπτοντας τη νέα γυναικεία, ανδρική και gender-neutral συλλογή του οίκου μέρα με τη μέρα, το GucciFest θα προωθήσει το έργο 15 νέων ανεξάρτητων σχεδιαστών, συμπεριλαμβανομένων των Collina Strada και Mowalola.
«Θέλω να ελευθερώσω ρούχα», είπε ο Michele σε συνέντευξη
Τύπου. “Δεν θέλω πλέον να φυλακίζεται η μόδα στα καταστήματα.” Και στο Ouverture, τα Gucci σχέδια απελευθερώνονται με διάφορους τρόπους. Στο πρώτο επεισόδιο, η Silvia κάνει γιόγκα στο σπίτι (μέχρι στιγμής, πολύ οικείο) ενώ φοράει ένα σετ από μαύρες δαντελένιες πιτζάμες και εσώρουχα με το διπλό GG logo του οίκου (λιγότερο οικείο), πριν αλλάξει για να φορέσει ένα ροζ φόρεμα διακοσμημένο με κρύσταλλα με το ασορτί headpiece.
Κρατώντας τη νέα τσάντα Gucci Bamboo, η Silvia επισκέπτεται ένα αρκετά συνηθισμένο ρωμαϊκό καφέ, γεμάτο με εξαιρετικά ντυμένους ανθρώπους και τη Βρετανίδα τραγουδοποιό Arlo Parks ανάμεσά τους μαζί με την Jackie 1961 τσάντα της – η οποία τελικά μπήκε σε ένα vintage αυτοκίνητο για να περιηγηθεί στη Ρώμη.
“Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι που θα μπορούσε κανείς να βρει στο Netflix”, δήλωσε ο Van Sant στην ίδια συνέντευξη τύπου. “Μου άρεσε η ιδέα της έκφρασης μιας εποχής σε μορφή επεισοδίων γιατί έχει πραγματικά δυνατότητες ανάπτυξης και εξέλιξης, όπως και η αφήγηση μιας ιστορίας γύρω από μια συλλογή”.
Το GucciFest θα μεταδίδεται από τις 16 έως τις 22 Νοεμβρίου στο You Tube Fashion, Weibo, Gucci YouTube και θα ενσωματωθεί στον ειδικό ιστότοπο Guccifest.com.