Τόσο η ομώνυμη σειρά του Jonathan Anderson όσο και η δουλειά του για τη Loewe του έχουν χαρίσει τη φήμη του νέου βασιλιά του σουρεαλισμού στη μόδα. Ο ισπανικός οίκος δερμάτινων ειδών πολυτελείας έδωσε στον Βρετανό σχεδιαστή σχεδόν καρτ μπλανς για να παρουσιάσει τα πιο εφευρετικά κομμάτια, ειδικά στη σφαίρα των αξεσουάρ. Και κυρίως, των παπουτσιών.
Αυτό μέχρι τώρα περιλαμβάνει τακούνια από κρόκο αυγού, βερνίκι νυχιών ή ροδοπέταλα και ούτω καθεξής. Παρόλο που ο Anderson έχει αναζωογονήσει τη Loewe με μια νέα εμφάνιση, τα υποδήματα έχουν αρχίσει να παίρνουν μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα τροπή. Η συλλογή του φθινοπώρου του ’22 είχε δερμάτινες μπότες δεμένες γύρω από τον αστράγαλο και πέδιλα που έμοιαζαν σαν να ήταν δεμένα σε φιόγκο με Mylar. Αλλά τα πιο συναρπαστικά κομμάτια ήταν τα φορέματα και οι γόβες με 3D διακοσμητικές προθήκες σε σχήματα μπαλονιών.
Αυτή τη φορά, ο σχεδιαστής χρησιμοποίησε αληθινά μπαλόνια για τις γόβες του. Στο γυναικείο σόου της άνοιξης- καλοκαιριού του ’23 την Παρασκευή στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, ο Anderson έστειλε μοντέλα με ένα ζευγάρι γιγάντιες γόβες που μετά από προσεκτικότερη ματιά, ήταν κατασκευασμένες από ξεφουσκωμένα μπαλόνια.
Ο Anderson συνέχισε να διερευνά την ιδέα του φουσκώματος και του ξεφουσκώματος στα παπούτσια, εισάγοντας επίσης μια σειρά από γόβες σε γυαλιστερό κόκκινο και μαύρο (όλα από ανθεκτικό καουτσούκ) που έμοιαζαν σαν να είχαν φουσκώσει γύρω από το πόδι.
Η ιδέα της διογκωμένης αίσθησης της φύσης μπήκε επίσης στο παιχνίδι με μια σειρά από τεχνητά και υπερβολικά λουλούδια, τα οποία εφαρμόστηκαν σε πέδιλα αλλά κι επάνω στο σώμα σε φορέματα και τοπ.