Τα κορμάκια ανέκαθεν συνιστούσαν μία πολύ θηλυκή επιλογή αποπνέοντας τόσο κομψότητα, ζωντάνια αλλά και αυτοπεποίθηση. Με επιρροή από τα 90ς και το “mob wife style” που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της σεζόν, το ελληνικό brand “The C Edition” λανσάρει την νέα του ανοιξιάτικη / καλοκαιρινή συλλογή με τίτλο “Cruise”.
Με βάση το λευκό και το μαύρο χρώμα, η συλλογή διαθέτει μία μεγάλη ποικιλία από κορμάκια κεντημένα με φτερά ή στολισμένα με χρυσές λεπτομέρειες και έντονα αξεσουάρ. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα επιμελημένα cut outs τα οποία δίνουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο κάθε κομμάτι ξεχωριστά αλλά και τα πιο απλά σχέδια τα οποία μπορούν να συνοδεύσουν όλων των ειδών τις περιστάσεις.
Μετάξι, δαντέλα, παγιέτες και σμαράγδια συναντιούνται όλα μαζί στην ξεχωριστή αυτή “Cruise- The C Edition”συλλογή δημιουργώντας bodies κατάλληλα τόσο για τις επίσημες βραδινές σας εμφανίσεις όσο και για τις καθημερινές ανοιξιάτικες βόλτες σας.
Στην κολεξιόν ιδιαίτερο ρόλο παίζει το λευκό χρώμα, λανσάροντας κορμάκια σε κλασικά σχέδια στολισμένα με statement αξεσουάρ τα οποία κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτελέσουν μία bridal επιλογή.
H καμπάνια έχει την υπογραφή του Χάρη Φαρσαράκη και είναι επηρεασμένη από την εμβληματική, τηλεοπτική σειρά των 80s, «Δυναστεία», μεταφέροντας την οπτική της καλαίσθητης “mob wife” περσόνας στο σήμερα.
Το brand “The C Edition” ιδρύθηκε το 2017 από την Χριστίνα Κατσαούνη απευθυνόμενη στην γυναίκα της σημερινής εποχής, η οποία θέλει να είναι τόσο παραγωγική αλλά παράλληλα να μην χάνει την ζωντάνια και την θηλυκότητά της.
Μία multitasker που μέσα στην τριβή της καθημερινότητας καταφέρνει να βρει την αυτοπεποίθησή της και να αναζωογονηθεί μέσα από τα μοναδικά αυτά bodies που συνιστούν μία διαχρονική κλασική αγορά. Η γυναίκα “The C Edition” είναι δυναμική, γοητευτική, ανεξάρτητη, πνευματώδης, έξυπνη.
Φωτογραφίες: Χάρης Φαρσαράκης