Η καινούρια ταυτότητα της HUGO BOSS έχει ήδη γίνει viral για τη μεγάλη στροφή της προς ένα σαφώς πιο νεανικό κοινό. Οι τελευταίες καμπάνιες του κλασικού brand στηρίζονται στη φιλοσοφία “Be your own BOSS”, αντανακλώντας την ενέργεια της νέας γενιάς και την ουσία του να ορίζεις τον εαυτό σου και να πετυχαίνεις με τους δικούς σου όρους. Για να επικοινωνήσει αυτό το ηχηρό μήνυμα, η BOSS συγκέντρωσε μερικά από τ’ αστέρια της παγκόσμιας σόουμπιζ και τους ένωσε κάτω από το #BeYourOwnBOSS.
Κάνοντας μια βουτιά στο ψηφιακό σύμπαν των millennials, αστέρες όπως ο TikToker Khaby Lame, o τενίστας Matteo Berrettini, η δρομέας Alica Schmidt, ο πυγμάχος Anthony Joshua, ο ράπερ Future, ο τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho, και τα τοπ μόντελ Naomi Campbell και Kendall Jenner, βρέθηκαν στο επίκεντρο της τελευταίας καμπάνιας του brand και μοιράστηκαν τις δικές τους BOSS ιστορίες.
Η νέα φιλοσοφία του brand μεταφράστηκε σε μια συλλογή με πρωταγωνιστή: το power suit. Ο Marco Falcioni ανέλαβε δράση κι έστειλε 66 δυναμικά σύνολα στην πασαρέλα που στήθηκε στο χώρο του Velodromo Vigorelli του Μιλάνου. Η έμπνευση όλων των looks είχε ως αφετηρία εμβληματικά κομμάτια από το αρχείο της BOSS, τα οποία προσαρμόστηκαν στις ανάγκες και στο όραμα μιας νέας γενιάς. Η συλλογή αποκαλύφθηκε μπροστά σε ένα πολυπληθές κοινό με περισσότερους από 1.000 καλεσμένους στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. Στον ίδιο χώρο ακολούθησε after party με DJ sets από τους Honey Dijon και Orazio Rispo.
Δεν επρόκειτο για μια κλασική επίδειξη. Κατανοώντας ότι ο καταναλωτής νέας γενιάς θέλει να αγοράζει τα runway looks αμέσως μόλις αποκαλυφθούν, η BOSS επέλεξε να συνεχίσει την εξαιρετικά επιτυχημένη προσέγγιση του “See now, buy now”. Έτσι το σόου για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 μεταδόθηκε ζωντανά σε πολλαπλές πλατφόρμες καθώς και στο hugoboss.com, με τα προϊόντα να είναι άμεσα διαθέσιμα προς αγορά μέσω του livestream σε 13 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η BOSS έγινε επίσης το πρώτο premium brand που επέτρεψε στους ακολούθους της να κάνουν αγορές απευθείας από το livestream του TikTok, χρησιμοποιώντας τη νέα λειτουργία TikTok Shop.
Η εμβληματική φιγούρα της Naomi Campbell άνοιξε το show. Το supermodel φορούσε ένα oversized κοστούμι σε ανδρόγυνη γραμμή μαζί μ’ ένα μάλλινο παλτό που κρεμόταν από τους ώμους της. Όσο προχωρούσε η επίδειξη, οι 1000 αποχρώσεις του γκρι κατέλαβαν την πασαρέλα. Την κλασική χρωματική παλέτα της BOSS (μαύρο, λευκό και καμηλό), συμπλήρωσαν επίσης οι απαλές αποχρώσεις του μπεζ και του καφέ. Μακριές αμάνικες καμπαρντίνες από μαλλί με τονισμένους ώμους συνδυάστηκαν με wide-leg παντελόνες και δερμάτινα biker γάντια, τα πουλόβερ με χοντρή πλέξη απέκτησαν ενσωματωμένη κουκούλα, ενώ τα πλεκτά φορέματα με χαλαρό γιακά εμφανίστηκαν σε σύνολα με chunky δερμάτινες μπότες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις τα σακάκια έχασαν λίγο από το μήκος τους και ενσωματώθηκαν σε looks πάνω από λευκά πουκάμισα με χαλαρή εφαρμογή. Το δέρμα έκανε την εμφάνισή του προς το τέλος της συλλογής, άλλοτε σε παλτό με μεταλλιζέ τελείωμα και shearling επένδυση κι άλλοτε σε total black εμφανίσεις. Το κοστούμι απέκτησε πολλά πρόσωπα, όμως παρά τις διάφορες ερμηνείες του το μήνυμα ήταν κοινό: Κάθε look σχεδιάστηκε για να «θωρακίσει» και να γεμίσει δυναμισμό και αποφασιστικότητα όποιον το επιλέξει.
Σε αυτή τη νέα εποχή που συστήνει η BOSS, η ιδέα της ισχύος είναι πολύπλευρη και η δύναμη προκύπτει από την απαλότητα. Κλασικά κομμάτια που ενσάρκωναν την ενδυνάμωση τα προηγούμενα χρόνια – το παραδοσιακό full canvas σακάκι ή το δερμάτινο παντελόνι μοτοσικλέτας – επανασχεδιάστηκαν σε ρευστά σχήματα και λεπτεπίλεπτα υλικά, αποδεικνύοντας ότι τα ρούχα δεν χρειάζεται να είναι άκαμπτα ή προστατευτικά προκειμένου όποιος τα φοράει να αισθάνεται σαν BOSS.
Το ποικιλόμορφο, star-studded καστ της καμπάνιας που καθιέρωσε τη νέα στάση της BOSS, να εμπνέει και να ενδυναμώνει τους ανθρώπους να είναι αφεντικό του εαυτού τους, μεταφέρθηκε στην πασαρέλα. Μετά τη Naomi Campbell ακολούθησαν ο Anthony Joshua, ο Future, ο Khaby Lame, και η Alica Schmidt, oι οποίοι περπάτησαν μαζί με τους τους Ashley Graham, Jordan Barrett, Big Matthew και Adut Akech. Ο Lee Min-ho απόλαυσε το show από την πρώτη σειρά, μαζί με τους J Balvin, Bella Thorne, Ross Butler, Patrick Schwarzenegger, Tinashe και Tenoch Huerta.
Η συλλογή BOSS Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 είναι τώρα διαθέσιμη στο boss.com και στα
καταστήματα BOSS σε όλο τον κόσμο.
INSTAGRAM: boss
FACEBOOK: hugoboss
YOUTUBE: boss
TIKTOK: @boss