Ο Alessandro Michele, η Stella McCartney και ο Christopher Kane συγκαταλέγονται σε αυτούς που θα συμμετάσχουν σε μια ισχυρή νέα καμπάνια της Kering με στόχο τον τερματισμό της βίας κατά των γυναικών. Η ιδέα είναι να βοηθηθεί το κοινό να φανταστεί τη ζωή του ως «εκείνης» – της μίας στις τρεις γυναίκες που πέφτει θύμα βίας.

Βασισμένη γύρω από μια ψηφιακή κίνηση, την#ICouldHaveBeen, η πρωτοβουλία ζητά από τους άνδρες να πουν πως θα ονομάζονταν εάν είχαν γεννηθεί κορίτσια – ή, εναλλακτικά, να δώσουν το όνομα μιας γυναίκας συγγενή ή φίλης. Οι γυναίκες καλούνται να πάρουν το όνομά “her” ως κίνηση αλληλεγγύης.

Ο Michele, η McCartney και ο Kane, μαζί με τους Joseph Αltuzarra, Dennis Chan και Salma Hayek, κατευθύνουν την καμπάνια – η οποία έχει ως στόχο να επιστήσει την προσοχή στον υψηλότερο κίνδυνο που οι γυναίκες αντιμετωπίζουν – απλά επειδή γεννήθηκαν γυναίκες. Θα προστεθούν στην ομάδα σύντομα νέοι influencers που θα εμφανίζονται σε βίντεο που σχετίζονται με το project.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της μακρόχρονης εκστρατείας White Ribbon for Women της Kering, η οποία υπόσχεται να τερματίσει τη βία κατά των γυναικών.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below