Κι ενώ το ΚΑΣ έχει αρνηθεί κατ επανάληψη την παραχώρηση αρχαιολογικών χώρων τόσο για επιδείξεις μόδας όσο και για γυρίσματα, αποφασίζει να επιλέξει ανάμεσα σε όλους τους υποψηφίους το Βασίλειο και την Πολυξένη Κωστέτσου για να δείξουν μια πρωτοφανή για τα παγκόσμια δεδομένα καινοτομία: Την κολεξιόν της Άνοιξης και του Καλοκαιριού 2019  τη στιγμή που η παγκόσμια μόδα, έχει φτάσει μέχρι το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2018-19.

Με μια ομάδα μοντέλων της οποίας ο βασικός πυρήνας είχε ανθίσει στα 90’s, ο Βασίλειος Κωστέτσος παρουσίασε στην πλατεία μπροστά από το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, τις δημιουργίες του με αρχαιοελληνικές αναφορές,  αφήνοντας πολλούς από εμάς να  αναρωτιούνται γιατί δεν είδαμε τον οίκο Gucci στην Ακρόπολη ή αντίστοιχα γιατί δε δόθηκε άδεια σε John Le Carre – Park Chan Wook, για τα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς του BBC  “Μικρή Τυμπανίστρια¨, για να ονομάσουμε δυο μόνο από τις περιπτώσεις που το ελληνικό κράτος δεν υπήρξε ιδιαίτερα ευέλικτο ως προς το να παραχωρήσει ιστορικά location για διεθνείς παραγωγές.

Όσον αφορά στα ρούχα που αντικρίσαμε προφανώς σκόπευαν να είναι εμπνευσμένα από το Grecian Chic, αλλά δεν είδαμε κάτι που να μας εντυπωσίασε θετικά. Προφανώς τα κριτήριά μας διαφέρουν από αυτά του ΚΑΣ.  Αυτό όμως είναι το λιγότερο που απασχολεί αυτή τη στιγμή, αφού η βασική απορία μας εξαντλείται στο ποια τελικά θα έπρεπε να είναι τα αξιολογικά κριτήρια για την παραχώρηση αρχαιολογικών χώρων για πολιτιστικές εκδηλώσεις και γυρίσματα κι αν μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και αυτό της αισθητικής και πως αυτή ορίζεται.

Αυτές είναι μερικές από τις πιο αντιπροσωπευτικές στιγμές του show το οποίο είναι κάτι σαν το Flash Gordon, τον άνθρωπο αστραπή,  αφού φτάνει παγκοσμίως πρώτο στο τι θα φορεθεί όχι αυτό, αλλά το επόμενο καλοκαίρι.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below