Ο Saint Laurent ανακοίνωσε ότι δεν θα παρουσιάζει πλέον τις συλλογές του σε κανένα από τα προκαθορισμένα χρονοδιαγράμματα του 2020. Η κίνηση έρχεται ως απάντηση του γαλλικού luxury οίκου στην συνεχιζόμενη προσπάθεια προσαρμογής στην κρίση του κορωνοϊού, η οποία έχει προκαλέσει όλεθρο στη βιομηχανία της μόδας.
Παραλείποντας εντελώς τα παραδοσιακά προγράμματα, ο Saint Laurent θα λανσάρει τις συλλογές του σύμφωνα με ένα ενημερωμένο σχέδιο προσέγγισης. Αυτό το βήμα θα μπορούσε επίσης να προωθήσει μια πιο βιώσιμη βιομηχανία, καθώς και να επιτρέψει στον οίκο να συνδεθεί με ανθρώπους στον δικό τους χώρο.
Έχοντας τα μέσα να κερδίσει τον δικό του ρυθμό και σε συνδυασμό με τη δημιουργικότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, Anthony Vaccarello, περιμένουμε με ενθουσιασμό να δούμε πως διαμορφωθεί τελικά η νέα κατάσταση.
Μετά την ακύρωση της εβδομάδας μόδας της Υψηλής Ραπτικής και της εβδομάδας μόδας στη Σεούλ και το Τόκιο, η Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 30 Μαρτίου, έγινε η πρώτη εκδήλωση της Εβδομάδας Μόδας στον κόσμο που έγινε εντελώς ψηφιακά ενώ πρόσφατα ακολούθησε και η ανακοίνωση από το British Fashion Council ότι η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα πραγματοποιηθεί επίσης ψηφιακά, συνδυάζοντας ανδρικές και γυναικείες συλλογές από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου.
Η απόφαση του Saint Laurent του επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία στην κάλυψη των απαιτήσεων των καταναλωτών και ίσως χρησιμεύει ως μια πολύ αναγκαία αναγέννηση για τη βιομηχανία. Θα μπορούσε το μέλλον της μόδας να φτάσει νωρίτερα από ό, τι νομίζουμε;