Ο Helmut Lang και ο Peter Do, ακολουθούν χωριστούς δρόμους μετά από λιγότερο από δύο χρόνια, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Η αποχώρηση του Do σηματοδοτεί το τέλος μιας άλλης προσπάθειας να αναβιώσει το cult label των 90s. Παρουσίασε την πρώτη του συλλογή για τον Helmut Lang για την άνοιξη/καλοκαίρι 2024, αλλά παρά τις έντονες επιρροές από το αρχείο της μάρκας, δεν κατάφερε να πείσει κριτικούς και πελάτες. Τον Σεπτέμβριο του 2024, ο Helmut Lang αποφάσισε επίσης να παραλείψει την εβδομάδα μόδας και δεν έχει ανακοινώσει ακόμη μια συλλογή για την άνοιξη του 2025.

Αυτή η αποχώρηση είναι μέρος μιας σειράς προσπαθειών επανατοποθέτησης της μάρκας, η οποία ιδρύθηκε το 1986 από τον αυτοδίδακτο σχεδιαστή Helmut Lang. Από τη συνταξιοδότηση του Lang το 2005, η εταιρεία γνώρισε πολλές δημιουργικές αλλαγές.

Ο πρώτος επαναπροσανατολισμός έγινε το 2007, όταν η ιαπωνική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων Fast Retailing Co. Ltd. απέκτησε τη μάρκα από τον Όμιλο Prada. Ο Michael και η Nicole Colovos διορίστηκαν ως δημιουργικοί διευθυντές και διαμόρφωσαν το brand για επτά χρόνια – τη μεγαλύτερη και πιο συνεπή δημιουργική φάση από την αποχώρηση του Lang.

Μετά την αποχώρησή τους το 2014, ακολούθησε μια μεταβατική περίοδος με μια εσωτερική ομάδα σχεδιασμού έως ότου η Isabella Burley, τότε αρχισυντάκτρια του Dazed, εντάχθηκε ως editor-in-residence. Ανέθεσε στον Shayne Oliver, τον ιδρυτή της Hood By Air, να αναπτύξει μια συλλογή για την άνοιξη του 2018 το 2017. Στη συνέχεια, τους διαδέχθηκε ο Mark Thomas και ο Thomas Cawson, οι οποίοι ανέλαβαν το 2019 αλλά αποχώρησαν μετά την άνοιξη του 2020.

Όταν ο Do ανέλαβε ως δημιουργικός διευθυντής το 2023, συνέχισε να εργάζεται παράλληλα στη δική του εταιρεία, μεταφέροντας τη συλλογή από τη Νέα Υόρκη στο Παρίσι. Τώρα αναμένεται να επικεντρωθεί ξανά αποκλειστικά στο brand του.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below