Δεν είναι ό,τι πιο συνηθισμένο εκεί έξω ένας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές της βιομηχανίας μόδας να προωθεί καμπάνια διαφορετικού οίκου και όχι του δικού του.

Την πρωτοτυπία αυτή έκανε ο Marc Jacobs, ο οποίος με προθυμία συμμετέχει στη νέα διαφήμιση της Givenchy για την άνοιξη/καλοκαίρι 2020. Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτής, εκείνος και η συμπρωταγωνίστριά του στο βίντεο Charlotte Rampling «βαφτίστηκαν» ως το «εμβληματικό ζευγάρι της Givenchy».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

THIS SEASON, CHARLOTTE RAMPLING AND MARC JACOBS FORM THE ICONIC GIVENCHY COUPLE. CAMPAIGN REVEAL TOMORROW. #GIVENCHYSS20

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GIVENCHY (@givenchyofficial) στις

Το πιο αστείο βέβαια της υπόθεσης είναι πως το «σενάριο» της διαφήμισης τον ήθελε να δέχεται ένα χαστούκι και ο διάσημος σχεδιαστής ούτε σε αυτό είπε όχι!

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

THIS SEASON, CHARLOTTE RAMPLING AND MARC JACOBS FORM THE ICONIC GIVENCHY COUPLE. CAMPAIGN REVEAL TOMORROW. #GIVENCHYSS20

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GIVENCHY (@givenchyofficial) στις

«Πέρασα τέλεια! Λατρεύω τη Charlotte και θα δεχόμουν χαστούκι από εκείνη οποτεδήποτε!», δήλωσε σχετικά ο Jacobs. Η εξήγηση αυτής της παράδοξης φαινομενικά «συνεργασίας» ίσως βρίσκεται στο ότι ο οίκος Givenchy και το brand του Jacobs ανήκουν στην ίδια εταιρεία, την LVMH.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below