Η μπαλαρίνα του οίκου Lanvin έγινε “It” παπούτσι στα τέλη της δεκαετίας του 2000 και μετά — και η ιστορία τους έχει πραγματικό ενδιαφέρον. Η έμπνευση ήρθε όταν ο τότε δημιουργικός διευθυντής του Lanvin, Alber Elbaz, ετοίμαζε το πρώτο του σόου για τον γαλλικό οίκο το 2002. «Έκανα τα fitting και υπήρχαν τόσες πολλές καρφίτσες στο πάτωμα που ήθελα να προστατεύσω τα πόδια του μοντέλου, έτσι αγόρασα μπαλαρίνες», είπε ο σχεδιαστής σε μια συνέντευξη το 2014, προσθέτοντας ότι «στο τέλος, αφορούσε απλώς την προστασία και τίποτα άλλο».
Του άρεσε ξεκάθαρα η εμφάνιση των κοκτέιλ φορεμάτων του με φλατ παπούτσια, έτσι ακολούθησε μια συνεργασία με την Repetto, η οποία στη συνέχεια εξελίχθηκε σε μόνιμη προσθήκη στις συλλογές του οίκου. Η Jennifer Lopez, η Emma Stone, η Blake Lively, η Nicole Richie, η Reese Witherspoon και η Emma Watson ήταν μεταξύ των διασημοτήτων που φωτογραφήθηκαν φορώντας τες σε off duty περιστάσεις.
Και τώρα οι διάσημες Lanvin μπαλαρίνες επιστρέφουν, με μια αποκλειστική ψηφιακή καμπάνια και διανομή παγκοσμίως στις μπουτίκ Lanvin, στο lanvin.com και σε επιλεγμένα πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα καταστήματα από αυτή την εβδομάδα.
Το στούντιο σχεδιασμού της Lanvin τροποποίησε το σχέδιο, το οποίο διαθέτει εξαιρετικά ευέλικτη κατασκευή, ελαστικότητα και ενσωματωμένη μίνι πλατφόρμα, σύμφωνα με τον οίκο.
Με λιανική τιμή 590 ευρώ, οι μπαλαρίνες διατίθενται σε ματ και λουστρίνι και τα μελλοντικά σχέδια θα περιλαμβάνουν παραλλαγές διακοσμημένες με κοσμήματα ή φιόγκους στα δάχτυλα των ποδιών.
Ο φωτογράφος Theo de Gueltzl φωτογράφισε την παιχνιδιάρικη καμπάνια, με μπαλαρίνες τοποθετημένες σε floral σχηματισμούς ή να προεξέχουν από το κεφάλι ενός μοντέλου σαν ένα πανκ χτένισμα.