Όσο εμείς ντυνόμαστε ζεστά για τη σεζόν του χειμώνα που υποδεχόμαστε, τα αγαπημένα μας brand φροντίζουν να μας υπενθυμίζουν ότι ακολουθεί μία πανέμορφη ζεστή άνοιξη και μας γεμίζουν με έμπνευση με τις διαφημιστικές καμπάνιες τους. Καθώς όμως έχουμε δει άπειρες, το τι κάνει μία καμπάνια να ξεχωρίζει είναι ένα ερώτημα-στοίχημα που αφορά όλα τα brands. Η Bottega Veneta έδωσε μία απάντηση με την νέα της καμπανια για την pre-spring συλλογή της, της οποίας κεντρικά πρόσωπα είναι η Κendall Jenner και ο A$ap Rocky.


Ο οίκος έδωσε βάση σε ένα διασκεδαστικό αυθορμητισμό ώστε να μπορούμε να δούμε και να θαυμάσουμε τα ενδύματα σε καθημερινές δραστηριότητες. Ο A$ap Rocky και η Κendall Jenner βγήκαν στους δρόμους για βόλτες με κατοικίδια, γυμναστική, για να βάλουν βενζίνη και φυσικά για βραδινές εξόδους σε εστιατόρια και μπαρ ντυμένοι top to bottom με Bottega Veneta.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη έλαβαν οι παπαράτσι και οι φωτογραφίες μας έδωσαν μία γεύση για το πώς φαίνονται τα ρούχα in action.

Ο A$ap Rocky ανέφερε μάλιστα σε δημοσίευση του στο ίνσταγκραμ ότι : «Από πάντα οι σχέσεις ανάμεσα στους celebrities και τους φωτογράφους είναι περίεργες». Βέβαια, δήλωσε ότι εκείνος προσωπικά δεν έχει κάποιο πρόβλημα με τους παπαράτσι «αρκεί να τον φωτογραφίζουν από ωραίες γωνίες».

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below