Η εταιρεία εσωρούχων, Victoria’s Secret, βρίσκεται σε καλλιτεχνική και οικονομική κρίση, γεγονός που την ώθησε να σταματήσει τις ετήσιες επιδείξεις της. Τα νέα είναι, όμως, πιο δυσάρεστα, αφού σύντομα η γνωστή εταιρεία είτε θα περάσει σε άλλα χέρια, είτε θα κλείσει.
Συγκεκριμένα, ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της Victoria’s Secret, Les Wexner, βρίσκεται σε συνομιλίες για να πουλήσει τo brand, κίνηση κάπως προβλέψιμη – αν σκεφτείς πως οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν μειωθεί κατά 33%. Σαν σωσίβιο στην οικονομική άβυσσο, η εταιρεία του Wexner, L Brands, είδε τις μετοχές να αυξάνονται κατά 12% μετά από μια ιστορία που προέκυψε, υποστηρίζοντας ότι ο 82χρονος επιχειρηματίας σχεδιάζει να πουλήσει την VS ή να παραιτηθεί.
Ο Wexner “βρίσκεται σε συζητήσεις για να βγει από τη θέση του επικεφαλής της μεγάλης αυτοκρατορίας εσωρούχων και διερευνά εναλλακτικές στρατηγικές λύσεις”, σύμφωνα με το Wall Street Journal.
Πρόσφατα, ο Stuart B. Burgdoerfer, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της μητρικής εταιρείας της Victoria’s Secret, L Brands είχε ανακοινώσει στο WWD, το τέλος των επιδείξεων διότι “αυτή τη στιγμή ασχολούμαστε με το πώς μπορούμε να προωθήσουμε πλέον το label και να το επικοινωνήσουμε καλύτερα στους πελάτες μας”. Κάτι τέτοιο, όπως φαίνεται, δεν θα υλοποιηθεί σύντομα.
Να σου υπενθυμίσουμε πως το Σεπτέμβριο του 2019 αποχώρησε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του brand, Ed Razek. Ο Razek ήταν το κλειδί για την επιλογή των μοντέλων που εμφανίζονταν στα shows της Victoria’s Secret για τα τελευταία 15 χρόνια, ξεκινώντας τη σταδιοδρομία μεγάλων ονομάτων συμπεριλαμβανομένων των Tyra Banks και Gisele. Πρόκειται για μια αμφιλεγόμενη φιγούρα, η οποία ήταν σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη για την ομογενοποιημένη άποψη της θηλυκότητας, που συνδέεται με τo brand εσωρούχων.
Το 2018, η εταιρεία, Victoria’s Secret, κατηγορήθηκε ότι δεν ακολουθεί την εποχή μετά από δηλώσεις, ότι δεν θα συμμετείχε ποτέ κάποιο τρανσέξουαλ μοντέλο στις επίδειξεις. Επέμεινε επίσης ότι το κοινό «δεν ενδιαφέρεται» για τη συμμετοχή μοντέλων με καμπύλες στα shows και στις καμπάνιες. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι η είδηση για το ετήσιο show ήρθε μια μέρα αφού το τρανσέξουαλ μοντέλο Valentina Sampaio ανέβασε στο Instagram την συμμετοχή της στην καμπάνια του brand, ίσως τελικά υποδεικνύοντας τις προσπάθειες της μάρκας να δημιουργήσει ένα πιο ποικίλο μέλλον.
Η Victoria Secret αγωνίστηκε να επανασυνδεθεί σε μια σύγχρονη εποχή, όπου γιορτάζεται η πολυμορφία ανθρώπων και σωμάτων.
Όμως, το 2018 οι ακροατές της Victoria’s Secret ήταν λιγότεροι από ποτέ. Το γεγονός ότι στο show συμμετείχαν οι αδελφές Hadid, καθώς και η Kendall Jenner, προσέλκυσε ρεκόρ μόλις 3,3 εκατομμυρίων θεατών, σε σύγκριση με πέντε εκατομμύρια το 2017. Οπότε ήταν λογική η διακοπή του φετινού show!
“Αποφασίσαμε να ξανασκεφτούμε το παραδοσιακό fashion show Victoria’s Fashion”, γράφει ο Wexner σε ένα email που στάλθηκε στους συναδέλφους του το περασμένο έτος. «Προχωρώντας, δεν πιστεύουμε ότι η τηλεοπτική τηλεόραση είναι η σωστή επιλογή», συνέχισε.