«Η – ψηφιακή – εβδομάδα μόδας έχει σχεδιαστεί να πραγματοποιηθεί, αντί να αναβληθεί, για την προώθηση της Made in Italy βιομηχανίας και της αξίας της κατασκευαστικής ικανότητάς της», δήλωσε ο Πρόεδρος του CNMI Carolo Capasa σε δήλωση του. Για το Παρίσι, η Fédération de la Haute Couture et de la Mode δήλωσε ότι θα πραγματοποιηθούν live fashion shows για τις συλλογές της Άνοιξης του 2021, ενώ στο Λονδίνο, η Burberry δήλωσε ότι θα πραγματοποιήσει μια ζωντανή υπαίθρια παράσταση χωρίς κοινό τον Σεπτέμβριο.
Φαίνεται ότι θα δούμε πολύ περισσότερες ψηφιακές επιδείξεις μόδας αυτό το καλοκαίρι. Η πανδημία του Covid -19 έχει αναγκάσει τη βιομηχανία της μόδας να αλλάξει την κανονική μορφή της εβδομάδας μόδας για τις επόμενες σεζόν και πολλές σημαντικές εκδηλώσεις όπως το Met Gala, τα CFDA Awards και το Φεστιβάλ των Καννών έχουν αναβληθεί επ ‘αόριστον. Έχουμε ήδη δει σχεδιαστές, όπως ο Jacquemus να προσαρμόζονται στις αλλαγές δημιουργώντας καμπάνιες μόδας που γυρίστηκαν μέσω του FaceTime με πρωταγωνιστές διασημότητες, όπως η Bella Hadid. Η Carine Roitfeld μετέτρεψε ακόμη και την εκπομπή CR Runway σε μια διαδικτυακή εκδήλωση που έκανε πρεμιέρα ζωντανά στο YouTube.
Το British Fashion Council ανακοίνωσε ότι η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Η νέα ψηφιακή μορφή θα επιτρέπει στις επωνυμίες να προβάλλουν συλλογές σε όποια μορφή επιθυμούν, από ένα εικονικό fashion show μέχρι ένα podcast. Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου θα φιλοξενήσει την πρώτη Εβδομάδα Ψηφιακής Μόδας από τις 14 Ιουλίου έως τις 17 Ιουλίου για τις ανδρικές συλλογές της Άνοιξης του 2021, καθώς και τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές για την επόμενη άνοιξη.
Το Camera Nazionale della Moda στην Ιταλία πρόκειται να παρουσιάσει τα shows κυρίως ψηφιακά, αργότερα αυτήν την εβδομάδα. Ο πρόεδρος του, Carlo Capasa, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι δημιουργεί μια νέα πλατφόρμα με τη Microsoft για αυτές τις ψηφιακές εκπομπές.
“Κάθε μία από τις 35 ή 40 επωνυμίες που θα παρουσιαάσουν τις συλλογές τους είναι ελεύθερη να χρησιμοποιήσει το χρόνο της όπως θέλει ο σχεδιαστής. Μπορείτε να έχετε ένα fashion film, ένα εικονικό show ή ένα fashion show με φυσική παρουσία με περιορισμένο κοινό. Κάθε σχεδιαστής πλησιάζει την πρόκληση με διαφορετικό τρόπο και θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι κάνει. Επιπλέον, θα παρουσιάσουμε τις προ-συλλογές γυναικείων ενδυμάτων για εκείνες τις εταιρείες που θέλουν να τις παρουσιάσουν. Και ίσως οι πωλήσεις δεν θα είναι τόσο δυνατές, γιατί αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά δεν θέλουμε να χάσουμε εντελώς μια σεζόν, καθώς αυτό θα θέσει σε κίνδυνο πολλές μικρές επιχειρήσεις », δήλωσε ο Capasa.
Όσο για την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η Fédération de la Haute Couture et de la Mode ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιηθούν τα fashion shows από τις 9 έως τις 13 Ιουλίου, όπου οι σχεδιαστές θα μπορούν να παρουσιάσουν τις νέες τους συλλογές μόνο μέσω βίντεο.