Ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς στο κομμάτι της νυφικής μόδας, η νυφική εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης επιβεβαιώθηκε ότι, υπό το πρίσμα της “συνεχώς μεταβαλλόμενης κατάστασης λόγω του Covid-19“, θα πραγματοποιηθεί “ψηφιακά”.
Η Bridal week είχε προγραμματιστεί να διαρκέσει από τις 16 έως τις 20 Απριλίου στη Νέα Υόρκη, αλλά τόσο το Bridal Council όσο και το Συμβούλιο Σχεδιαστών της Αμερικής (CFDA) δήλωσαν ότι η απόφασή τους να πραγματοποιηθεί ψηφιακά πάρθηκε για να προστατεύσουν την υγεία και την ευημερία όλων,” καθώς και ότι ήρθαν προηγουμένως σε επαφή με τους σχεδιαστές, τους εμπόρους λιανικής πώλησης και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για να έχουν τη” συλλογική συμβολή “τους στην λήψη της απόφασης.
Σε μια δήλωση, το Νυφικό Συμβούλιο δήλωσε: “Καθώς η υγεία και η ευημερία όλων είναι το κύριο μέλημά μας, αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει στις συλλογές των σχεδιαστών να προβληθούν στα μέσα ενημέρωσης και άλλους επαγγελματίες του κλάδου, χωρίς να χρειάζεται να ταξιδέψουν στη Νέα Υόρκη.
“Ζητάμε από τους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τη συλλογή τους μέσω της τεχνολογίας Zoom ή Join Me, επιτρέποντας σε ένα ακροατήριο μέχρι 500 ατόμων να συνδεθεί στους υπολογιστές τους και να δει τη συλλογή ταυτόχρονα. Η κάμερα θα γίνει το κοινό και ο σχεδιαστής ή διευθυντής πωλήσεων μπορεί να δείξει τη συλλογή σε μερικά μοντέλα ή από τις κρεμάστρες”.
Το Bridal Council πρόσθεσε ότι αυτό ήταν απλώς μια πρόταση και δήλωσε ότι άλλα brands μπορούν να επιλέξουν έναν εναλλακτικό τρόπο παρουσίασης της συλλογής τους ενδεχομένως.
Το CFDA πρόσθεσε: “Με την υποστήριξη του The Bridal Council, συμβουλεύουμε θερμά όλες τις ομάδες να αναβάλουν ή να αναδιαμορφώσουν τις ζωντανές εμφανίσεις και παρουσιάσεις που προγραμματίζονται τον επόμενο μήνα και να παρουσιάσουν τις πιο πρόσφατες συλλογές τους ψηφιακά ή σε παρόμοια μορφή. Το μέτρο αυτό υποστηρίζεται για την προστασία τόσο της ασφάλειας όλων των συμμετεχόντων, όσο και των επιχειρήσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. ”
Και οι δύο οργανώσεις δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν να ανεβάζουν νυφικές συλλογές στις ιστοσελίδες τους, με το The Bridal Council να έχει μια «Γκαλερί νυφικών» η οποία θα περιλαμβάνει τις μπροστινές και πίσω όψεις των φορεμάτων καθώς και τα στοιχεία των υπεύθυνων πωλήσεων για κάθε συλλογή, ενώ το CFDA θα προωθήσει τους σχεδιαστές μέσω ψηφιακού lookbook το οποίο θα υπάρχει σε κεντρικό σημείο στην ιστοσελίδα του.
Η Bridal NYFW του Οκτωβρίου περιελάμβανε περισσότερους από 40 σχεδιαστές, με τις Carolina Herrera, Lela Rose, Marchesa και Vera Wang ανάμεσά τους.