Όταν ο οίκος Dior έφερε πίσω τη θρυλική Saddle Bag πέρσι (η οποία πρωτολανσαρίστηκε από τον John Galliano το 1999), έγινε γρήγορα το πιο δημοφιλές προϊόν στο γυναικείο κοινό εκείνη την εποχή, σύμφωνα με τη μηχανή αναζήτησης Lyst. Ο γαλλικός οίκος για να προωθήσει επιπλέον το λανσάρισμα, πλημμύρισε τo Instagram με την τσάντα, μέσω εκατοντάδων influencers. Kαι αυτό είχε αποτελέσματα αφού και πάλι σύμφωνα με τη Lyst οι αναζητήσεις για την τσάντα Dior Saddle αυξήθηκαν κατά ένα επιβλητικό 957 τοις εκατό σε μόλις δύο ημέρες.
Ολα αυτά λοιπόν, προετοίμασαν το έδαφος για τη νέα “Ιt” τσάντα την 30 Montaigne bag, η οποία κατασκευάστηκε για να γίνει αμέσως “hit”.
Η τσάντα είναι μέρος της capsule συλλογής 30 Montaigne, η οποία πήρε το όνομά της από την τοποθεσία του ατελιέ του Christian Dior στο Παρίσι, και αποτελείται από μερικά από τα πιο εμβληματικά κομμάτια του οίκου.
Υπάρχει ένα Bar τζάκετ, ως φόρος τιμής στη New Look σιλουέτα η οποία έκανε διάσημο τον Christian Dior, καθώς και πιο σύγχρονα κομμάτια από την σημερινή creative director του οίκου, Maria Grazia Chiuri, όπως trainers και ένα slogan T-shirt.
Με τιμή εκκίνησης στα 2.500 ευρώ, είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να εξοικονομήσετε ένα καλό budget για να την αποκτήσετε. Αν όμως ψάχνετε μια τσάντα- επένδυση ζωής τότε είναι σοφό να επιλέξετε κάτι διαχρονικό και χάρη στο ευρύχωρο μέγεθος και το cross-body λουράκι , η 30 Montaigne είναι ακριβώς αυτό.