Χθες, ο Michael Kors ανακοίνωσε ότι ξεκινώντας με τη συλλογή του για το φθινόπωρο του 2018, δεν θα χρησιμοποιεί πλέον γούνα ζώων στα προϊόντα του ενώ τα αντίστοιχα κομμάτια που είναι τώρα στην παραγωγή, θα καταργηθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου του 2018.
Η ανακοίνωση έρχεται ως έκπληξη, καθώς η γούνα ήταν πάντα ένα μεγάλο μέρος της ταυτότητας του Kors. Η συλλογή του για την τρέχουσα σεζόν περιλαμβάνει 12 looks με γούνα από συνολικά 67 εμφανίσεις, σε ένα ευρύ φάσμα κομματιών και χρωμάτων.
Η ίδια πολιτική θα ακολουθηθεί επίσης από το εμπορικό σήμα Jimmy Choo, το οποίο αγοράστηκε από την Michael Kors Holdings νωρίτερα αυτό το έτος. “Λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων στον τομέα της κατασκευής, έχουμε τώρα τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια luxe αισθητική χωρίς τη χρήση αληθινής γούνας”, δήλωσε ο σχεδιαστής Michael Kors σε δελτίο τύπου. «Εμείς θα παρουσιάσουμε αυτές τις νέες τεχνικές στην επερχόμενη επίδειξή μας το Φεβρουάριο.» Ο Michael Kors και ο Jimmy Choo είναι πλέον μέρος μιας αυξανόμενης λίστας εμπορικών σημάτων και εμπόρων λιανικής πώλησης που έχουν δεσμευτεί να αποκλείσουν τη χρήση αληθινής γούνας από την παραγωγή τους, συμπεριλαμβανομένων των Gucci, Stella McCartney, Hugo Boss και Armani.
«Αυτό είναι ένα θαυμάσιο εορταστικό δώρο για τα ζώα» δήλωσε ο Dan Mathews, Senior Vice President της PETA, ο οποίος συναντήθηκε χθες με τον John Idol – CEO του Michael Kors. Είμαστε ικανοποιημένοι που η εταιρεία εξελίσσεται χωρίς τη χρήση γούνας και ανυπομονώ να συνεργαστώ με τον Michael Kors και σε άλλα ζητήματα στο μέλλον. «Eίναι υπέροχο να βλέπουμε ότι όλο και περισσότερες μάρκες είναι πρόθυμες να κάνουν πραγματικά θετικές αλλαγές.