Η δούκισσα του Sussex περιμένει την πρώτη της κόρη φέτος το καλοκαίρι και στην τελευταία δημόσια εμφάνιση της, είχε την ευκαιρία να στείλει ένα φεμινιστικό μήνυμα μέσω των στυλιστικών επιλογών της. Η Meghan έκανε μια δήλωση στην κάμερα στο πλαίσιο μιας τηλεοπτικής συναυλίας στις ΗΠΑ, της Vax Live, η οποία είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους παγκόσμιους ηγέτες ώστε να γίνει προσιτό σε όλους το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού.
Κατά τη διάρκεια της δίλεπτης ομιλίας της από τον κήπο του σπιτιού που μοιράζεται με τον πρίγκιπα Harry στο Montecito της Καλιφόρνια, η Meghan μίλησε για το πώς «οι γυναίκες έχουν επηρεαστεί δυσανάλογα από αυτήν την πανδημία». Το έκανε φορώντας ένα εντυπωσιακό, κόκκινο και ροζ μεταξωτό shirt-dress με μοτίβο παπαρούνας από την Carolina Herrera – ένα brand το οποίο επέλεγε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της με τον Archie και συνεχίζει τώρα με την κόρη της.
Ο Wes Gordon, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, μίλησε πρόσφατα για τη στιγμή που η Meghan επέλεξε την Herrera για το πορτρέτο με το οποίο ανακοίνωσε τη δεύτερη εγκυμοσύνη της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Το έφτιαξα (το φόρεμα) για εκείνη όταν ήταν έγκυος με τoν Archie, πριν από σχεδόν δύο χρόνια», εξήγησε. «Το νούμερο ένα πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος για τη βιωσιμότητα είναι να κρατήσει τα κομμάτια που αγοράζει και να τα χρησιμοποιεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Γι ‘αυτό πιστεύω ότι αυτό που έκανε η Meghan είναι ένα τόσο ισχυρό μήνυμα. Φόρεσε ένα φόρεμα που δεν είναι λιγότερο όμορφο, επειδή είναι δύο ετών … και δεν την κάνει να νιώθει λιγότερο ξεχωριστή ή λιγότερο ευτυχισμένη.”
Εκτός από το φόρεμα ωστόσο, το άλλο μισό της ιστορίας σχετικά με την τελευταία της εμφάνιση βρίσκεται στο κολιέ.
Κοιτάζοντάς το από κοντά θα δεις ότι το κρεμαστό κόσμημα στο χρυσό κολιέ της Meghan είναι ένας συνδυασμός του συμβόλου της Αφροδίτης και μιας γροθιάς, με μια μοβ πέτρα αμέθυστου που σχετίζεται με τη φώτιση.
Ομοίως με τη συνέντευξη της Meghan στην Oprah Winfrey όπου φορούσε το βραχιόλι της πριγκίπισσας Diana καθώς ο σύζυγός της μιλούσε για την «ιστορία που επαναλαμβάνεται», έτσι και αυτή τη φορά, η επιλογή κοσμημάτων της Δούκισσας ήταν συμβολική.
Η Meghan φόρεσε ένα σημαντικό κολιέ από την Awe Inspired, μια αμερικανική μάρκα κοσμημάτων που ιδρύθηκε το 2017 από την επιζούσα καρκίνου, Jill Johnson. Η οικογενειακή επιχείρηση της Johnson δημιουργεί συγκεκριμένα κομμάτια και το 20 τοις εκατό των κερδών κάθε πώλησης διατίθεται σε φιλανθρωπία.
«Ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε ενθουσιασμένοι που σύντομα θα καλωσορίζουμε την κόρη μας», δήλωσε η Meghan, καθώς εξέταζε τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες έχουν πληγεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η δούκισσα ανέφερε ότι μια γενιά γυναικών θα έχει χάσει ευκαιρίες προόδου λόγω της κρίσης του κορωνοϊού.
«Όταν τη σκεφτόμαστε, σκεφτόμαστε όλες τις νέες γυναίκες και τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο που πρέπει να έχουν την ικανότητα και την υποστήριξη να μας οδηγήσουν μπροστά».
Όπως πάντα, το λεκτικό μήνυμα της δούκισσας ενισχύθηκε και υπογραμμίστηκε από προσεκτικά επιλεγμένα ενδυματολογικά στοιχεία.