Τα μοντέλα της Zara μπορεί να μην είναι influencers μεγατόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (δεν έχουμε δει καμία Jenner ή Hadid μέχρι στιγμής), αλλά είναι μια επιλογή από cool κορίτσια που έχουν απήχηση σε αυτό που φανταζόμαστε οτι είναι το target group του fast fashion- oι 20 κάτι millenials.
Tελικά από ό,τι φαίνεται όμως αυτό δεν ισχύει ακριβώς.
Για την πιο πρόσφατη καμπάνια του για τη συλλογή Timeless, το ισπανικό fast fashion brand επέλεξε μοντέλα άνω των 40 ετών.
Η Zara κάλεσε και μεγάλα ονόματα, συμπεριλαμβανομένης της Malgosia Bela, 40 ετών, Yasmin Warsame, 41 και Kristina de Coninck, 53 ετών, που περπάτησαν στο παρελθόν στην πασαρέλα για τους Dior, Valentino, Givenchy και Dries van Noten. Το fast-fashion brand παρουσίασε επίσης videos με κάθε μία από τις κυρίες να λένε την άποψή τους σχετικά με το πέρασμα του χρόνου και το γήρας, άλλη μια σημαντική κίνηση, αφού μέχρι στιγμή τα περισσότερα μοντέλα Zara εφανίζονταν ανώνυμα στους καταλόγους και τις καμπάνιες της.
Η συλλογή Timeless, που ξεκινά με τη χειμερινή σεζόν, διαθέτει αρκετές κλασικές σιλουέτες – όπως καμπαρντίνες, ψηλόμεσα τζιν και χνουδωτά πουλόβερ. Η συλλογή ολοκληρώνεται με την ήδη υπάρχουσα TRF (η junior ετικέτα της) , την ανδρική σειρά, την παιδική και τη σειρά μαγιό.
Το μήνυμα; Η Ζάρα είναι για όλους.