Καθώς ο καιρός περνά, όλο και περισσότεροι πολυτελείς οίκοι μπαίνουν στον ψηφιακό κόσμο του gaming και του metaverse με απώτερο σκοπό να αυξήσουν τα έσοδά τους και να προσεγγίσουν νέους καταναλωτές των οποίων η αγοραστική δύναμη μεγαλώνει σημαντικά. Θρυλικοί οίκοι με κληρονομιά πολλών χρόνων όπως o οίκος Louis Vuitton ή ο οίκος Gucci έχουν δημιουργήσει ήδη την δική τους εικονική πραγματικότητα χαράζοντας έτσι μία νέα πορεία και ενισχύοντας με έναν πρωτοφανή τρόπο την ταυτότητά τους. Συγκεκριμένα ο οίκος Louis Vuitton δημιούργησε το περασμένο καλοκαίρι την πρώτη του NFT συλλογή λανσάροντας μία «phygital βαλίτσα θυσαυρού» 42 χιλιάδων ευρώ. Ο οίκος Gucci μάλιστα έχει δημιουργήσει από ολόκληρο πλασματικό κόσμο μέχρι ψηφιακές συλλογές για avatar.

Τη σειρά παίρνει ο γαλλικός οίκος Chanel που για πρώτη φορά λανσάρει ένα δικό του ψηφιακό παιχνίδι για κινητά, το «Chance The Game» διαθέσιμο στο Apple Store και στο Google Play. Το παιχνίδι αυτό είναι εμπνευσμένο από τo signature άρωμα του οίκου «Chance» και απευθύνεται σε χρήστες τεσσάρων ετών και πάνω. Είναι μία περιπετειώδης εμπειρία που προκαλεί τους παίκτες να «φτάσουν όσο το δυνατόν πιο μακριά στην πορεία του Chance και να συλλέξουν σταγόνες και καμέλιες, στοχεύοντας στην ενίσχυση της συνολικής τους βαθμολογίας.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Το “Chance the Game” μοιάζει να είναι διασκεδαστικό δίνοντας μία αίσθηση χαράς και ενθουσιασμού αφού οι παίκτες αλληλεπιδρούν με το αγαπημένο τους άρωμα. Είναι γεγονός λοιπόν ότι οι νέοι καταναλωτές παίζουν καταλυτικό ρόλο στην οικονομική ενδυνάμωση της πολυτελούς βιομηχανίας. Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία της NielsenIQ το 61% των καταναλωτών GenZ επιλέγουν να ξοδεύουν σε πολυτελή προιόντα ομορφιάς, περιποίησης μαλλιών και δέρματος.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below