Μόλις οκτώ ημέρες μετά την παρουσίασης της τελευταίας συλλογής Saint Laurent στην εβδομάδα μόδα του Παρισιού, ο Anthony Vaccarello κυκλοφόρησε την πρώτη καμπάνια του οίκου για τη σεζόν Φθινόπωρο 2018 με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη του YSL, Betty Catroux.
Ο φωτογράφος David Sims εργάστηκε για τελευταία φορά με το εμπορικό σήμα τον Δεκέμβριο, σε μια ανοιξιάτικη καμάνια με πρωταγωνίστρια την Kate Moss σε ένα αφιέρωμα στην προκλητική περσόνα της και τη συμβολή της στην σέξι πλευρά του Saint Laurent. Αυτή τη φορά, οι φωτογραφίες υποδηλώνουν την signature, μοντέρνα ροκ αισθητική του YSL, μέσω του ελκυστικά cool χαρακτήρα της Catroux.
Εκτός από τον ανδρόγυνο χαρακτήρα, η επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου προσθέτει μια υπενθύμιση της κληρονομιάς του οίκου. Η Catroux ξεκίνησε ως κορίτσι της Chanel στις αρχές της δεκαετίας του εξήντα, αφότου όμως περπάτησε στην πασαρέλα του Christian Dior, το ανεξάρτητο πνεύμα της έπεσε στο μάτι του ίδιου του Yves Saint Laurent. Ενώ ποτέ δεν εργάστηκε επίσημα γι ‘αυτόν, οι δύο ανέπτυξαν μια στενή φιλία γεμάτη δημιουργική έμπνευση. Η Catroux έγινε μούσα του YSL, ενώ πολλοί την αποκάλεσαν δίδυμη αδερφή του.
Ο Saint Laurent ωστόσο δεν είναι ο μοναδικός οίκος μόδας που επιλέγει ώριμα μοντέλα, με την 73χρονη Lauren Hutton να κάνει πρωτοσέλιδα φορώντας τα εσώρουχα του Calvin Klein στην καμπάνια SS17 του label.
Και με την άνοδο των ώριμων bloggers και των Insta influencers (βλέπε Linda Rodin και Iris Apfel), φαίνεται ότι η βιομηχανία της μόδας τελικά γιορτάζει την ποικιλομορφία.