Είναι γνωστή η αδυναμία που τρέφει ο Kim Jones στα Air Jordan 1, οπότε η συνεργασία του με τη μάρκα sportswear για τη δημιουργία παύλα επαναπροσέγγιση του εμβληματικού παπουτσιού δεν εξέπληξε ιδιαίτερα κανέναν. Η αποκάλυψη του «παντρέματος» θυμίζουμε ότι έγινε το Δεκέμβριο του 2019, κατά τη διάρκεια της Pre-Fall επίδειξης του οίκου στο Μαϊάμι.
Έτσι, μετά την αναγκαστική καθυστέρηση που υπήρξε λόγω της πανδημίας στο λανσάρισμα των sneakers, στις 25 Ιουνίου και μέσα από ένα microsite έγιναν επιτέλους διαθέσιμα στο κοινό με αποτέλεσμα να γίνει… ο κακός χαμός. Τα πρώτα στοιχεία που μεταδίδει το WWD, θέλουν 5 εκατ. ανθρώπους (!) να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να αγοράσουν ένα ζευγάρι.
Οι τιμές για τις δύο εκδοχές του παπουτσιού (high-top, low-top) ανέρχονται στις 2.200 και 2.000 δολάρια αντίστοιχα και παρόλο που παράχθηκαν 13.000 ζευγάρια, μόνο 8.000 εν τέλει έγιναν διαθέσιμα, διότι τα υπόλοιπα 5.000 «προωθήθηκαν» στους κορυφαίους πελάτες του Dior, μέσω προσωπικής πρόσκλησης.
Το microsite στο μεταξύ, όπως ήταν αναμενόμενο, έκλεισε μέσα στις πρώτες ώρες από όταν έγινε το λανσάρισμα λόγω της κοσμοπλημμύρας που έσπευσε να προμηθευτεί ένα συλλεκτικό ζευγάρι.