Ο oίκος Gucci είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για τσάντες σχεδιαστών για τους Millenials, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Το εμπορικό σήμα σημείωσε αύξηση κατά 595% στις πωλήσεις του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016, αναφέρει το WWD. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε πέρυσι ότι οι Millenials ασχολούνταν λιγότερο με τα εμπορικά σήματα όταν πρόκειται για designer bags και εστίαζαν περισσότερο στην ποιότητα και το ύφος.
Λοιπόν, φαίνεται ότι ο οίκος Gucci κατάφερε να σπάσει αυτό τον κώδικα – ενσωματώνοντας τη μοναδική υπογραφή του, με ποιοτικά υλικά.
Η έρευνα θεωρεί ότι τα έντονα διακοσμημένα με ζώα, έντομα και ερπετά μοτίβα του Gucci είναι ο παράγοντας που προσελκύει τους millenial καταναλωτές.
Αλλα brands στα οποία δείχνουν προτίμηση είναι Louis Vuitton, St. Laurent, Valentino και Dolce & Gabbana.