Μέσα από την καλλιτεχνική ματιά του φωτογράφου Willy Vanderperre, στη νέα εκρηκτική καμπάνια CALVIN KLEIN πρωταγωνιστεί ένα cast 22 μοντέλων που ποζάρουν μπροστά στα billboard American Classics της περασμένης σεζόν.

Οι διαφημιστικές πινακίδες της προηγούμενης καμπάνιας – οι οποίες περιλαμβάνουν έργα του καλλιτέχνη Andy Warhol–στήθηκαν στην έρημο της Καλιφόρνια λίγες μέρες πριν τη φωτογράφηση.

Η καμπάνια είναι μια μελέτη της τέχνης και του τεχνάσματος, του πραγματικού και του φανταστικού, των συνηθειών του κόσμου της υψηλής μόδας σε συνδυασμό με την αίσθηση της καθημερινότητας.

Τελικά, η καμπάνια διερευνά την κινηματογραφική και ρομαντική άποψη που έχει για την Αμερική ένας εξωτερικός παρατηρητής, έναν ονειρικό κόσμο που παίρνει σάρκα και οστά για τον Chief Creative Officer Raf Simons και τον Creative Director Pieter Mulier.

Η νέα συλλογή CALVIN KLEIN 205 W39 NYC που παρουσιάζεται στην καμπάνια αποτελείται από ολόσωμες στολές, κομμάτια με πλαστική επένδυση, παλαιά χειροποίητα καπιτονέ υφάσματα, ρούχα εργασίας και κομμάτια με εμφανείς επιρροές από την Άγρια Δύση.

Η σειρά περιλαμβάνει και την παρουσίαση της CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978, μιας νέας designer denim σειράς που θα αποτελεί μέρος της CALVIN KLEIN 205 W39 NYC.

 

Η σειρά περιλαμβάνει κομμάτια που διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό patch με μια σιλουέτα που αντλεί έμπνευση από την εμβληματική πόζα της Brooke Shields για την καμπάνια Calvin Klein Jeans το 1981 μέσα από τον φακό του Richard Avedon.

 

Η ιστορική πλέον καμπάνια παρουσιάστηκε λίγο μετά το λανσάρισμα της συλλογής Calvin Klein Jeans και του designer jeans concept. Mε αυτό τον τρόπο, η CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978 εξυμνεί τόσο την ιστορία της μάρκας, όσο και το μέλλον της.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below