Όποια αγαπά την παραλία δεν μπορεί να αρνηθεί ότι έχει υποκύψει έστω και μία φορά στη ζωή της στο να ψωνίσει σε τουριστικά καταστήματα με αξεσουάρ και σουβενίρ. Κανείς δεν σας κατηγορεί για αυτό, απλά μόλις έφτασε σε μας μια πληροφορία την οποία μόνο εσείς μπορείτε να εκτιμήσετε.
Οι γκουρού μάρκετινγκ στον Emilio Pucci είχαν μια αντίστοιχη ιδέα, και αποφάσισαν να μεταφέρουν τα abstract prints για τα οποία ο οίκος φημίζεται σε μια σειρά από παραλίες κατά μήκος της Μεσογείου.
Το Bikini Bar, όπως θα ονομάζεται, θα κάνει το ντεμπούτο του στις Κάννες κατά τη διάρκεια του διάσημου φεστιβάλ κινηματογράφου της πόλης. Το pop-up κατάστημα θα έχει τη μορφή ενός χρωματιστού αποδυτηρίου, όπου το brand θα παρουσιάσει μια συλλογή από περιορισμένης έκδοσης τρίγωνα μπικίνι. Τα 19 σχέδια θα περιλαμβάνουν τόσο νέα όσο και παλιότερα μοτίβα από το αρχείο του Emilio Pucci.
Μετά από τις Κάννες, το pop up θα κινηθεί προς άλλους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Βηρυτού, του Κάπρι, του Saint-Tropez αλλά και της δικής μας Μυκόνου. Και αν δεν έχετε την ευκαιρία να βρεθείτε σε έναν από αυτούς τους προορισμούς μην ανησυχείτε. Η συλλογή μαγιό θα είναι επίσης διαθέσιμη για αγορά στο online shop του Emilio Pucci για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα.