Στον Demna Gvasalia πάντα αρέσει το στοιχείο της έκπληξης- και το απέδειξε για ακόμα μια φορά στην Balenciaga καμπάνια του για τη σεζόν άνοιξη / καλοκαίρι του 2018.

Αντί να χρησιμοποιήσει όμορφα μοντέλα αποφάσισε να αναπαράγει αδέξιες οικογενειακές φωτογραφίες που θυμίζουν αμερικανικά φωτογραφικά στούντιο στα τέλη της δεκαετίας του ’80 με αρχές της δεκαετίας του ’90.

Η σειρά των φωτογραφιών παρουσιάζει οικογένειες και ζευγάρια ντυμένους με blazers με κακή εφαρμογή, μεγάλου μεγέθους μπουφάν του σκι και sportswear σε έντονα χρώματα, να ποζάρουν μπροστά από φυτά μέσα σε γλάστρες και στουντιακά φόντα. Η καμπάνια – που φωτογραφήθηκε από τον Robbie Augspurger – είναι μια επέκταση όλων όσων είδαμε στην πασαρέλα, όπου άνδρες μοντέλα περπάτησαν στο runway μαζί με τα παιδιά τους, σε μια κίνηση που γρήγορα ονομάστηκε «Dadcore.»

Η φωτογράφιση είναι η επιτομή της uncool-cool αισθητικής του brand, η οποία έχει σχολιαστεί ξεκαρδιστικά αρνητικά στο Instagram, αλλά ίσως αυτός να ήταν ο στόχος.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below