H H & M προσθέτει άλλο ένα brand στην οικογένειά της, με το όνομα Nyden και με target group τους millenials.
Λίγες μόνο μήνες μετά το λανσάρισμα του label Arket που επικεντρώνεται σε κομμάτια υψηλής ποιότητας, η H & M ανακοίνωσε ότι θα αποκαλύψει τη Nyden στις αρχές του 2018. Το όνομα συνδυάζει δύο σουηδικές λέξεις με τις έννοιες: «νέο» και «ιt».
Η Nyden θα διοικείται από τον Όσκαρ Όλσον, ο οποίος εργάστηκε στην H & M από το 2013, πρώτα στην ομάδα επέκτασης και στη συνέχεια ως επικεφαλής του εργαστηρίου καινοτομίας της εταιρείας όπου η ομάδα του χρησιμοποίησε την κοινωνιολογία, την έρευνα αγοράς και τη φιλοσοφία για να εξετάσει το μέλλον της μόδας και πώς οι άνθρωποι θα ψωνίζουν τα επόμενα χρόνια. H Nyden ήταν το προϊόν των ευρημάτων τους.
Σε αντίθεση με πολλές άλλες μάρκες που απευθύνονται στους millenials, η Nyden δεν θα ακολουθήσει τις τάσεις, ούτε το παραδοσιακό ημερολόγιο των εβδομάδων μόδας. Tα λανσαρίσματα για την «προσιτή πολυτέλεια» θα είναι περιορισμένα και οι τιμές θα διαφέρουν ανάλογα με το προϊόν.
To label ελπίζει να προσελκύσει έναν πελάτη που αποκαλεί « Netocrat».
“Ο Netocrat είναι πιο ευαίσθητος από ποτέ στην αξιοπιστία, την αυθεντικότητα και την προσωπικότητα”, δήλωσε ο Olsson στο The New York Magazine. “Είναι επίσης πιο ευαίσθητος από ποτέ στην εκμετάλλευση του εαυτού του ή άλλων ανθρώπων”.
Η Nyden θα πωλείται αποκλειστικά μέσω pop-up-events.