Πως θα σας φαινόναν αν το πρώτο πράγμα που κάνατε μετά τον πρωινό σας καφέ ήταν να διαλέξετε σε μια ψηφιακή οθόνη την ιδανική τσάντα που θα κρατήσετε για όλη την υπόλοιπη ημέρα και ξαφνικά αυτή να εμφανίζεται πάνω στο κρεβάτι ως δια μαγείας; Oχι, δεν πρόκειται για κάποιο σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά για το concept της ψηφιακής καμπάνιας του οίκου Valentino με αφορμή το αποκλειστικό λανσάρισμα της πολυπόθητης VRING τσάντας στο διαδικτυακό κατάστημα Μytheresa.
Ο ευφυής νους πίσω από αυτή την φουτουριστική ιδέα ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ο Βρετανός καλλιτέχνης Τόμας Γουέμπ γνωστός για την πρωτοποριακή χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο με σκοπό τη δημιουργία ψηφιακών έργων δίνοντας υπόσταση σ’ένα τρισδιάστατο πεδίο που συνδυάζει την φυσική με την ψηφιακή σφαίρα. Για να γιορτάσουν αυτή την συνεργασία Valentino και Mytheresa παραχώρησαν πριν μερικές ημέρες ένα -επαυξημένης πραγματικότητας- δείπνο στην Βασιλεία της Ελβετίας με οικοδέσποινα την πριγκίπισσα Elisabeth von Thurn und Taxis και εκλεκτές fashion insiders ανάμεσά τους και η Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη ( @styleheroine ). «O οίκος Valentino είναι από τους πρώτους που εφάρμοσαν την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας στο περιβάλλον της μόδας χρησιμοποιώντας διαδραστικούς ψηφιακούς καθρέφτες ως βιτρίνες. Αυτό είναι το μέλλον που σύντομα θα γίνει πραγματικότητα και ο Valentino μας κατευθύνει με πυξίδα την υψηλή αισθητική σ’αυτό το νέο ψηφιακό κανάλι», δήλωσε η Ευαγγελία.