Η Louis Vuitton επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο του fashion κόσμου, συστήνοντας ένα νεό σχέδιο, εμπνευσμένο από το LV Archlight sneaker. Το αγαπημένο cult sneaker όλων των it-girls έκανε το ντεμπούτο του στη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, τραβώντας απευθείας τα βλέμματα με το σύγχρονο σχέδιό του αλλά και την ογκώδη σόλα του. Αυτή τη σεζόν ο οίκος παρουσιάζει τη νέα εξελιγμένη εκδοχή τού, με το πρωτοποριακό LV Archlight slingback, σε μία καμπάνια που πρωταγωνιστεί η Ιταλίδα επιχειρηματίας και fashion icon, Chiara Ferragni.
Το εξελιγμένο slingback σχέδιο, φταγμένο από μία ποικιλία υλικών – σατέν, mesh και δέρμα – διαθέτει ένα χαμηλό τακούνι 5.5 εκατοστών, που το καθιστά ιδανικό για κάθε είδους περίσταση. Η σόλα από καουτσούκ μιμείται τους κώδικες του LV Archlight sneaker, δημιουργώντας μία απόλυτα φρέσκια ενδυματολογική επιλογή. Συμβαδίζοντας με τις πιο δημοφιλείς τάσεις της σεζόν, το νεό σχέδιο είναι διαθέσιμο σε μία γκάμα έντονων ζωηρών χρωμάτων, με τα σατέν σημεία του να χρωματίζονται στους τόνους του λευκού, του έντονου ροζ, του μπλε, του μπεζ αλλά και του πράσινου. Ενδιαφέρουσα προσθήκη αποτελεί και μία έκτη εκδοχή του, που συνδυάζει μαύρες σατέν λεπτομέρειες με το διαχρονικό μονόγραμμα του οίκου.
Οι κώδικες του Γαλλικού οίκου κάνουν εμφανή την παρουσία τους, μέσα από το μικρό “LV” σήμα που κοσμεί διακριτικά το πάνω μέρος του παπουτσιού, αλλά και την επιγραφή “Louis Vuitton” που βρίσκεται στο slingback λουρί, το οποίο επανασυστήνεται σε μία εξελιγμένη Velcro μορφή.
Στο πλαίσιο της νέας LV καμπάνιας, η εντυπωσιακή Chiara Ferragni εμφανίζεται να ροκάρει τα LV Archlight slingback της σε μία ποικιλία συνόλων, αποδεικνύοντας ότι αποτελούν μία must επιλογή για look που μπορούν να φορεθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.