Φούξια, λευκό και τώρα μπλε. Αυτά είναι τα χρώματα τα οποία έχει επιλέξει μέχρι στιγμής ο Γάλλος σχεδιαστής, Simon Porte Jacquemus, για να ντύσει τα pop-up καταστήματα που έχει στήσει ανά τον κόσμο. Λατρέψαμε το έντονο ροζ στο Παρίσι, χαθήκαμε στην απλότητα του κλασικού λευκού στο Μιλάνο και τώρα δηλώνουμε έτοιμοι να «κολυμπήσουμε» μέσα στο aqua μπλε που εμπνέεται από το ίδιο το μπάνιο του σχεδιαστή και μεταμορφώνει το χώρο του εμπορικού καταστήματος Selfridges του Λονδίνου στα αποδυτήρια μίας πισίνας.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Οι πιο λαχταριστές αποχρώσεις του μπλε καλούν τις φασιονίστα όλου του κόσμου να κάνουν μία «βουτιά» στο νέο concept store που έχει καταφέρει να γίνει ήδη viral, καθώς συνθέτει το ιδανικό σκηνικό για τις πιο cool φωτογραφίες που θα φιγουράρουν σε όλη την αρχική του Instagram τις επόμενες μέρες. Λευκές πετσέτες, μικροσκοπικά γαλάζια πλακάκια, αποδυτήρια κολυμβητηρίου ως δοκιμαστήρια και μία μεγάλη μπανιέρα συνθέτουν ένα σουρεαλιστικό σκηνικό που δύσκολα περνάει απαρατήρητο.

instagram: jacquemus

Αφήσαμε το καλύτερο για τέλος. Όποιος επισκεφτεί το κατάστημα θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά την καλοκαιρινή συλλογή “Le Splash” που παρουσιάστηκε το Μάρτιο στη Χαβάη, αλλά και να αποκτήσει μία από τις best-selling τσάντες του οίκου, οι οποίες ακούν στα ονόματα Chiquito και Bambino, από έναν αυτόματο πωλητή που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

instagram: jacquemus

Ο σχεδιαστής με το πανέξυπνο χιούμορ και τις πιο cult ιδέες marketing (οι οποίες δε σταματούν να μας εντυπωσιάζουν) κατάφερε ακόμη μία φορά να ταράξει τα νερά του διαδικτύου και να κάνει τους πάντες να μιλούν για αυτόν.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below