Αν κάτι έχει απασχολήσει τελευταία τη βιομηχανία ομορφιάς είναι το πώς πρέπει να είναι το σώμα μας ώστε να είναι θελκτικό, όμως πάνω από όλα υγιές. Σαφέστατα έχουν γίνει άλματα όσον αφορά στην ενημέρωση του κόσμου για ασθένειες όπως η νευρική ανορεξία, η βουλιμία και η παχυσαρκία, ωστόσο κανείς δεν αρνείται πως οι διασημότητες ανά τον κόσμο στον καιρό των καταιγιστικών social media αποτελούν πρότυπα – όχι απαραίτητα σωστά.
Η επιρροή τους είναι τέτοια ώστε ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι να καταφεύγουν στην πλαστική χειρουργική για να μπορέσουν να μοιάσουν στα πλαστικά και μη «είδωλα» του Instagram, με τη μορφή παραγγελίας: Τα χείλη της Scarlett Johansson, τα ζυγωματικά της Monica Bellucci και φυσικά, τα οπίσθια της Kim Kardashian είναι μεταξύ των δημοφιλέστερων αιτημάτων. Η τελευταία, σίγουρα έχει σπάσει κάθε ρεκόρ διότι πέρα από θέμα συζήτησης, κατάφερε να γίνει ποθητή για κάτι που πολλές γυναίκες μέχρι πρότινος στη θέση της όχι μόνο δεν θα πρόσθεταν πάνω τους (όπως έκανε η ίδια με εμφυτεύματα), αλλά θα έλιωναν σε γυμναστήρια και διατροφές για να το ξεφορτωθούν ή θα αισθάνονταν μονίμως μειονεκτικά. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι το άλλο άκρο των back to back ανεξέλεγκτων πλαστικών επεμβάσεων που συχνά οδηγούν σε παραμόρφωση είναι παράδειγμα προς μίμηση.
Τώρα λοιπόν που η (υπερτονισμένη) σιλουέτα κλεψύδρα έγινε mainstream λόγω της plastic fantastic δυναστείας των Kardashian (οι οποίες δίνουν την εντύπωση ότι επισκέπτονται τον πλαστικό τους χειρουργό όσο συχνά πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ), κάποιοι σκέφτηκαν ότι πολλές γυναίκες θα ενδιαφέρονταν να την αποκτήσουν αποφεύγοντας νυστέρια ή ανθυγιεινές μεθόδους. Και κάπως έτσι, το ντεμπούτο του στην ΕΒδομάδα Μόδας έκανε το «The Bum», ένα biker σορτς φτιαγμένο από εύκαμπτη σιλικόνη που εφαρμόζει στα σωστά σημεία για να θυμίζει τα οπίσθια της Kim. Πρόκειται για δημιούργημα των σκανδιναβών καλλιτεχνών Ida Jonsson και Simon Saarinen που συνεργάστηκαν με τη σχεδιάστρια μόδας Beate Karlsson για να φτιάξουν το εξάκιλο αυτό… εξάρτημα.
Το εν λόγω πρότζεκτ βέβαια, χρειάστηκε αρκετό χρονικό διάστημα για να υλοποιηθεί όπως δήλωσαν σε συνέντευξή τους στο Dazed Digital οι δημιουργοί του: «Το πρότζεκτ αυτό ξεκίνησε περίπου πριν από δύο χρόνια όταν ξεκινήσαμε να συλλέγουμε πληροφορίες για τα οπίσθια της Kim, αναγνωρίζοντας ότι κατά κάποιο τρόπο την έκαναν είδωλο της εποχής μας. […] Όταν αρχίσαμε να δουλεύουμε με τη Beate, είχε αυτήν την ιδιοφυή ιδέα να το φτιάξει έτσι ώστε να μπορεί να φορεθεί και να εξερευνήσουμε παράλληλα πόσο μακριά θα μπορούσαμε να το πάμε», εξήγησε η Ida Jonsson για να συμπληρώσει ο Simon Saarinen: «Η συγκέντρωση όλων των στοιχείων και πληροφοριών αναφορικά με αυτά τα διάσημα οπίσθια ήταν πολύ σημαντική για αυτό το έργο. Μαζέψαμε πληροφορίες σχετικά με το Bum διαδικτυακά, από το Instagram και τις φωτογραφίες των παπαράτσι, τα πήραμε όλα αυτά, φτιάξαμε μια ιστοσελίδα και όπως φαίνεται το σχήμα αλλάζει αισθητά με την πάροδο του χρόνου».
Σε δηλώσεις της στο Forbes η Jonsson παράλληλα, αποκάλυψε πως ένας από τους λόγους για τους οποίους μπήκαν στη διαδικασία να φτιάξουν το Bum ήταν… για το καλό της ανθρωπότητας: «Τα οπίσθιά της είναι πιθανότητα από τα πιο αναγνωρίσιμα και πολυσυζητημένα αναφορικά με τα πρότυπα που προέκυψαν από το Instagram, με αποτέλεσμα να είναι ένα ενδιαφέρον θέμα για να ασχοληθούμε από καλλιτεχνικής άποψης. Μπαίνοντας στο 2020, ζούμε σε μία εποχή που ο κόσμος είναι έτοιμος να υποβληθεί σε σοβαρές και συχνά επικίνδυνες επεμβάσεις για να κάνει τα οπίσθιά του να μοιάζουν με τα δικά της, για χάρη των likes. Όταν ξεκινήσαμε να εξετάζουμε ευκολότερους και λιγότερο “μόνιμους” τρόπους, αυτή η φορετή δημιουργία ήταν μία από τις πρώτες μας ιδέες».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στο παρασύνθημα… Ό,τι έχει να κάνει με τις Kardashian δεν είναι φθηνό, οπότε το κόστος του τελικού προϊόντος αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 450-600$ (417-555 ευρώ). Όσο για την αξία του ως τρανταχτό σημείο των υπερκαταναλωτικών καιρών που ζούμε, αυτή είναι αναμφισβήτητα ανεκτίμητη.