Μόλις τρεις μέρες πριν ο o παρισινός οίκος μόδας παρουσιάσει την ανοιξιάτικη συλλογή του 2018 μας παρουσιάζει ένα νέο λογότυπο. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει πως έμοιαζε το προηγούμενο, δείτε εδώ μια υπενθύμιση:
Ήταν clean, ήταν μινιμαλιστικό και μας έκανε να θέλουμε να αποκτήσουμε ο,τιδήποτε και αν βλέπαμε στο runway του.
Η νέα εκδοχή; Είναι clean, είναι μινιμαλιστική και την ερχόμενη Κυριακή θα θέλουμε να αποκτήσουμε ό,τι και αν δούμε στο runway του.
Το label μοιράστηκε σήμερα στο Instagram την είδηση με μια απλή λεζάντα: “New Balenciaga Logo Out Now”.
Η έμπνευση ωστόσο που βρίσκεται πίσω από το νέο λογότυπο είναι κάτι πολύ οικείο σε όλους μας και δεν είναι άλλη από τα σήματα των δημόσιων συγκοινωνιών.
Ποιος θα φανταζόταν ότι το μετρό είναι “in fashion?”