Σε κάθε ταξίδι στο εξωτερικό έβρισκα πάντα χρόνο για να βρεθώ έστω για λίγο σε ένα από τα καταστήματα του σουηδικού brand. Ακόμα και αν δεν κατέληγα σε κάποια αγορά, μου άρεσε να χαζεύω τις εκλεκτικές συλλογές και να εμπνέομαι από τις φωτογραφίες του lookbook, τις οποίες η ομάδα του visual merchandising επιμελείται έξυπνα πάνω από τις κρεμάστρες των ρούχων ώστε να κατευθύνουν σαν moodboard τις στυλιστικές επιλογές.

Τα σχέδια του brand απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες, συχνά στις καμπάνιες πρωταγωνιστούν τρανσέξουαλ και γυναίκες άνω των 70 ετών, ενώ προσφέρουν μεγάλη γκάμα προϊόντων, από ρούχα και αξεσουάρ μέχρι προϊόντα ομορφιάς. Αλλωστε η αρχική ιδέα ήταν να ξεκινήσει ως beauty brand, αλλά η ομάδα της θυγατρικής εταιρείας Η&M που επόπτευε το project συνειδητοποίησε ότι είχαν περισσότερα να διηγηθούν.

Ετσι από τη δημιουργία της, η & Other Stories προοριζόταν να εξελιχθεί σε μια συλλογή διαφορετικών ιστοριών, εξ ου και το όνομά της.«Από το ξεκίνημα του brand έχουμε συνεργαστεί με πολλές ταλαντούχες και διαφορετικές γυναίκες.Αυτές οι co-lab συλλογές είναι δημιουργικές προσθήκες στις βασικές κολεξιόν και συνδέουν τους καταναλωτές μας με σχεδιαστές από όλο τον κόσμο», δήλωσε η Head of co-labs Αννα Νιρέν. Συμπληρωματικά, η concept designer Μαρί Νίλσον υπογράμμισε: «Μέσα από τις δημιουργίες μας θέλουμε να εστιάσουμε περισσότερο στον εορτασμό της μοναδικότητας παρά στο να υπαγορεύσουμε στον καθέναν πώς να ντύνεται. Τα τρία ατελιέ σε Στοκχόλμη, Παρίσι και Λος Αντζελες μας επιτρέπουν να ενημερωνόμαστε για τις τάσεις και τις επιθυμίες του κοινού μας και θέλουμε κάθε συλλογή να φέρνει χαρά στις γυναίκες ανεξάρτητα από το στυλ και την ηλικία τους».

stories.com

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below