Γόβες διακοσμημένες με μπαλόνια, τσόκαρα σε σχήμα βατράχου, crocs με τακούνι, sneakers που μοιάζουν σαν να έχουν γρασίδι στην επιφάνειά τους. Η μόδα φλερτάρει με το παράλογο και το σουρεαλιστικό εδώ και πολύ καιρό, δημιουργώντας παπούτσια -και όχι μόνο- (θυμηθείτε την δερμάτινη σακούλα Lay’s που έγινε clutch στα χέρια των μοντέλων του S/S 23 Balenciaga σόου) που γίνονται viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προκαλούν θυελλώδεις αντιδράσεις. Κοινό τους χαρακτηριστικό είναι συνήθως η ανικανότητά τους να φορεθούν σε καθημερινή βάση. Πρόκειται για «άσχημα» ρούχα και αξεσουάρ που έχουν ως μοναδικό στόχο να προκαλέσουν και να αυξήσουν τη δημοτικότητα του εκάστοτε brand.
Τελευταία προσθήκη στη λίστα με τις ανόητες τάσεις της μόδας, είναι οι μεγάλες κόκκινες μπότες του MSCHF. Μοιάζουν με AirPods, είναι λείες – υπερβολικά λείες – και θυμίζουν τα παπούτσια του γνωστού Astro Boy καρτούν. Η επίσημη κυκλοφορία τους είναι στις 16/02 (ακριβώς στη μέση της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης), όμως έχουν ήδη ξετρελάνει το TikTok. Αν δεν τις έχετε δει ακόμα, πράγμα δύσκολο δεδομένου ότι είναι παντού, θα τις δείτε. Εξαπλώνονται πιο γρήγορα και από τον κορωνοϊό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο ιδρυτής του band Daniel Greenberg, πρώην υπάλληλος του Buzz Feed, αρέσκεται στη δημιουργία διαφημίσεων και παπουτσιών ή ρούχων που προκαλούν αντιδράσεις και κεντρίζουν την προσοχή. Οι καρτουνίστικες μπότες θα κυκλοφορήσουν στην «προνομιακή» τιμή των 350 δολαρίων. Η δημοτικότητά τους στα social media τις έχει κάνει τόσο ανάρπαστες, ώστε η τιμή μεταπώλησής τους να ξεπερνά ήδη τα 1.000 δολάρια στo StockX.
Getting the Astro boy boots Idc these hard pic.twitter.com/N3DgdcDvil
— 🌟Ø₮₳₭Ʉ₲ØĐ🌟 (@OtakuGod_) February 6, 2023
Στις φωτογραφίες που έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο βλέπουμε το μοντέλο Sarah Synder να ποζάρει με τις Big Red Boots. Αν τις δείτε θα καταλάβετε ότι δύσκολα περνούν απαρατήρητες. Στο κανάλι της Hypebeast στο TikTok, το βίντεο που της παρουσιάζει έχει συμπληρώσει περισσότερες από 10 εκατομμύρια προβολές. Τα σχόλια είναι επί το πλείστον χλευαστικά: «παράλογες», «χαζές» και σίγουρα διχαστικές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Tο brand ξεκαθάρισε ότι το λανσάρισμα τους δεν αποτελεί κάποιου είδους πλάκα. «Δεν πρόκειται για σάτιρα», ανέφερε το MSCHF σε δήλωσή του στους New York Times, αφού αρνήθηκε να δώσει συνέντευξη. «Αλλά αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι βρισκόμαστε σε μια χρονική στιγμή όπου δεν χρειάζεται να είναι».