Ο Demna Gvasalia, το ευρηματικό μυαλό πίσω από την καλλιτεχνική διέυθυνση του οίκου Balenciaga, ύστερα από τo video game που σχεδίασε μέσα στην καραντίνα για να παρουσιάσει τη συλλογή Fall 2021, επέστρεψε με μία ανατρεπτική συνεργασία. Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας του συλλογής για τη σεζόν Καλοκαίρι 2022, στο Παρίσι, εισήγαγε ένα νεό μοναδικό concept, επικρίνοντας τη ματαιοδοξία και το κυνήγι της δημοσιότητας.
Το Σάββατο 2 Οκτωβρίου, έστησε το δικό του φαντασμαγορικό κόκκινο χαλί έξω από το Τhéâtre du Châtelet , στο οποίο πέρα από τους celebrities καλεσμένους – Amber Valletta, Naomi Campbell, Natalia Vodianova και Cardi B μαζί με τον συζυγό της, Offset – περπάτησαν και τα μοντέλα του οίκου παρουσίαζοντας τα looks της νέας συλλογής. Οι καλεσμένοι που βρισκόντουσαν μέσα στην αίθουσα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σε live streaming όσα συνέβαιναν στο Balenciaga – Red Carpet show, στο οποίο περπάτησαν και όλοι οι καλεσμένοι του front row. Extra λεπτομέρεια: την ίδια στιγμή που διέσχιζαν το κόκκινο χαλί και πόζαραν, βρίσκονταν εν αγνοία τους σε ζωντανή αναμετάδοση με όλο τον πλανήτη.
Αυτό που ακολούθησε την παρουσίαση του show ήταν ακόμη πιο ενδιαφέρον. Ο Gvasalia πραγματοποιήσε το παιδικό του όνειρο, παρουσιάζοντας μία ταινία μικρού μήκους σε συνεργασία με τους δημιουργούς της animated σειράς “The Simpsons”, με το όνομα “The Simpsons I Balenciaga“. Στη διάρκεια της δεκάλεπτης ταινίας, ο οίκος Balenciaga ταξιδεύει στο Springfield, όπου ο Homer – πρωταγωνιστής της σειράς- επικοινωνεί με τον Demna Gvasalia μέσω mail προκειμένου να τον πείσει να δανείσει στη συζυγό του, Marge, μία δημιουργία του για τα γενέθλιά της. Στο τέλος όλοι οι χαρακτήρες μεταφέρονται στο Παρίσι και καταλήγουν να συμμετέχουν στην πασαρέλα του οίκου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το καρτούν σατιρίζει σε διάφορα σημεία τον ίδιο τον Demna καθώς και την υπόλοιπη ομάδα του. Σε μία περίοδο κοινωνικών μετασχηματισμών, ο Gvasalia δίνει ένα ηχηρό μήνυμα στηλιτεύοντας τον ελιτισμό που υπάρχει γύρω από τον κόσμο της μόδας, επισημαίνοντας ότι καθώς η κοινωνία προσπαθεί να ανασυνταχτεί, ύστερα από 18 μήνες απομόνωσης, τα πιο προοδευτικά μέλη της μόδας οφείλουν να αντικατοπτρίσουν αυτή την προσπάθεια.