Φαίνεται πως ο κόσμος των τυχερών παιχνιδιών έχει γοητεύσει τη βιομηχανία της μόδας, με τους Louis Vuitton, Burberry και Ralph Lauren να παρουσιάζουν όλο και περισσότερες ψηφιακές/capsule συλλογές ή συνεργασίες τους τελευταίους μήνες. Έτσι, η Gucci, έχοντας συνεργαστεί με γνωστές εταιρείες όπως Pokémon Go, The Sims και Animal Crossing, ανακοίνωσε πρόσφατα μια επερχόμενη συνεργασία με το 100 Thieves.
Η γνωστή μάρκα ιδρύθηκε το 2017 από τον Matthew Haag, έναν επαγγελματία παίκτη που παλαιότερα ήταν γνωστός ως NaDeSHoT. Το 100 Thieves απευθύνεται στους οπαδούς των Supreme, Jordan και OVO, ελπίζοντας να μεταφράσει την ένθερμη πίστη της κοινότητας τυχερών παιχνιδιών σε πραγματικά hypebeasts.
Σε ένα σύντομο βίντεο τρέιλερ που κυκλοφόρησε το gaming corp, η επερχόμενη συλλογή Gucci μοιάζει να «παίζει» με τα παραδοσιακά αθλητικά είδη του οίκου – basketball top, hoodie, ένα ράγκμπι polo – αντλώντας έμπνευση «από τις κοινές αξίες της ελευθερίας και της αυτο-έκφρασης», αναφέρει ο ιταλικός οίκος. Το 100 Thieves, το οποίο έχει οπαδούς real gamers, έχει φτάσει σε παγκόσμια πρωταθλήματα στο Call of Duty, στο League of Legends και στο Fortnite, καθιστώντας τη συγκεκριμένη συνεργασία ισοδύναμη με αυτήν της Juventus με την Gucci.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν ελάχιστες, η capsule συλλογή της Gucci X 100 Thieves λανσάρεται στις 19 Ιουλίου και μπορείς να τη δεις αποκλειστικά στον λογαριασμό MY GUCCI.